Kırmızı Başlıklı Kız Geldi :) Hayırlı olsun :P

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HAYIR TEK SENDE DEĞİL BENDEDE ÖYLE EN SON ORTAOKULDA HÜLYA AVŞARI GÖRMÜŞTÜM,ONDAN SONRADA HİÇ BİŞEY GÖREMEDİM:queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
inşallah abi inşallah bi an düşündüm az daha mı sıksam kendimide izmirde zor be bulmak böyle temiz motor :)

valla ne yalan soyleyeyım bılıyorsun ben bekledım izmirde ama yok hayırlısı dıyelım ama sana cıbır yakışır :wiinkk:

ben küçükken yeni ayakkabı, elbise, kalem, gibi bişey alınınca gece ona sarılır uyurdum sende motoruna sarılıp uyican mı bakiyim :p

şimdilik utanıyor emin abisi havasına suyuna alışamadı daha izmirin =) bide kırmızı oldugu için ege çingenesi muamelesi görüyor ama halbuki çok namuslu benim kızım :p

HAYIR TEK SENDE DEĞİL BENDEDE ÖYLE EN SON ORTAOKULDA HÜLYA AVŞARI GÖRMÜŞTÜM,ONDAN SONRADA HİÇ BİŞEY GÖREMEDİM:queen:


Abi hülya avşar yan etki yapıyor desene sende o zaman :queen::queen::queen: ama senin okul zamanındaki hülya avşarı düşünebiliyorumda hergün onunla yatıp uyanmak isterdim :queen: yanlış anlamayın rüyamda yani :queen::queen:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Hayırlı olsun vasco kazasız belasız binmen dileklerimle:)Darısı regalden sonra benim başma
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hadi hayırlı olsun Vasco.

Güle güle kullan.

Allah kaza bela vermesin.



Boştaki Tiger'ı veya orjinal egzozu satmak istersen ,bir arkadaş egzoz arıyor ona söyleyeyim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki öyle canım şimdi hülyamı st mi deseler st derim hemde hiç içimde uhde kalmadan
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Güle güle kullan kardeşim... Kazasız belasız... :rendeer:
alicim çok tşkler :rendeer:

Hayırlı olsun vasco kazasız belasız binmen dileklerimle:)Darısı regalden sonra benim başma

allah razı olsun insallah dileklerin kabul olur :rendeer:

Hadi hayırlı olsun Vasco.

Güle güle kullan.

Allah kaza bela vermesin.



Boştaki Tiger'ı veya orjinal egzozu satmak istersen ,bir arkadaş egzoz arıyor ona söyleyeyim.


orjinal eksoz dursun hazırda her düşünmüyorum ama Tiger'i satıcam bi kaç kişi daha sordu özelden msj atabılırsın :cat:

bu arada tsk ederim Allah hiç kimseye kaza bela göstermesin:rendeer:

tabiki öyle canım şimdi hülyamı st mi deseler st derim hemde hiç içimde uhde kalmadan

hem hülya motor ister şimdi parçasıda zor bulunur demi :queen: 2008 st varken :p

konuya bak nerden nereye geldi yaa tamam sustum ben :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erhanım hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan bı ara dukkana gelınce bı tur alırım :p:p (ben bekir bu arada)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hem hülya motor ister şimdi parçasıda zor bulunur demi 2008 st varken

hahaha bu süperdi:cat::cat::cat::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
erhanım hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullan bı ara dukkana gelınce bı tur alırım :p:p (ben bekir bu arada)

bilioz len kim olduğunu :p ama sen binemezsin bilader göbek var sende :cherry: :queen:

Allah razı olsun kardeşim gel gel attırırım ben sana ne istersen özledimde zaten :p

Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler.



tşk ederim arkadaşım cümlemize inş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilioz len kim olduğunu :p ama sen binemezsin bilader göbek var sende :cherry: :queen:

Allah razı olsun kardeşim gel gel attırırım ben sana ne istersen özledimde zaten :p

hade lem kac kılo verdım senın haberın varmı gorunce sasırmayasın ıstersen alıstıra alıstıra gosterıyım:p:p:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Hayırlı olsun erhan beyyy:queen:

Kazasız belasız kullanman dileğiyle...:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hade lem kac kılo verdım senın haberın varmı gorunce sasırmayasın ıstersen alıstıra alıstıra gosterıyım:p:p:queen::queen::queen::queen::queen:

inanmam lan ölecen kola sigara kola sigara şu ramazan bitsinde bende mi başlasam hele bi gelde ne verdin görelim :queen:

Hayırlı olsun erhan beyyy:queen:

Kazasız belasız kullanman dileğiyle...:rendeer:

tşkler ozancım amin
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
hayırlı uğurlu olsun...
allah kaza bela vermesin,çok tatlı alet darısı bizim başımıza
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Hayırlı, uğurlu olsun Erhan. tekerin düz bassın, bol bol uzun geziler yaparsın artık :) Emektarı naptın?

Bkz : Emektar
hpim0131aq2.jpg
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlı uğurlu olsun...
allah kaza bela vermesin,çok tatlı alet darısı bizim başımıza

tşkler arkadaşım amin Allah herkeze nasip etsin

Hayırlı, uğurlu olsun Erhan. tekerin düz bassın, bol bol uzun geziler yaparsın artık :) Emektarı naptın?

ahahahhahahaha kimse çektirmedi bunların kadar çektirdiğini motora =)))))


ah benim canım mondim =) 3 oda 1 salon mondim=))

onu sattım yaz başında gürkancım (çaktırma kurtuldum son anda :p)

Grnt045.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Erhan'ım Tiger eksozu satmayı düşünüyor musun bu arada?
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Erhan itiraf edeyim o arka silindirdeki ses ben tur attıktan sonra gelmeye başladı :p
Hep iki zamanlılara bindiğim için gtr daki redline olayını unutmuşum 2 km kadar 3. vites redline gittim :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst