istburak köprüde kaza yapmış(durumu iyi)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
GKN BURAK çalışıyorum biliyorsunuz birşey lazım olursa arayın gelmeye çalışırım izin günümde gelicem inşallah k.i.b byyy
 
Katılım
7 Nis 2008
Mesajlar
36
kardeşim çok geçmiş olsun.bugün gkn ile isonun yerinde aldım haberi şok oldum.çabuk toparlan seni yine aramızda görmek için sabırsızlanıyoruz..
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kardeşim bomba gibi, her geçen gün iyiye doğru gidiyo
bugün çok gelen oldui dcr,loft, mert, mhrrm, marv, hanedan12, north, cemali, oğlumve ben eminarıkoğlu ve dahaismini saymadığım bi çok kişi..
hepinizden allah razı olsun, ayağınıza sağlık.. burak çok mutlu oldu ve bol bol moral depoladı..
tedavi sürecimiz sürmekte, bu süreçte bize destek olan herkeze sonsuz teşekkürler..
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
iyi olcak iyi... :wiinkk:
Maşallah burak abimi çok iyi gördüm bugün, Allah'ıma sonsuz şükürler olsun burak abimi bize bağışladı...
Olay anını anlattığı zaman çok kötü oldum, zamanla eski sağlığına dönecek inşallah abim... :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
gkn senin için öle böyle diyorlar? h

bu arada hayırdır jesse ile kavga etmişsiniz ? çocuğa nasıl vurmuşsun sen öle abi ayıp ya
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
gkn senin için öle böyle diyorlar? h

bu arada hayırdır jesse ile kavga etmişsiniz ? çocuğa nasıl vurmuşsun sen öle abi ayıp ya

bırak abi .. insanlık yapalım dedik .. bazı laflar ulu orta yerde soylenmemeli .. herkes yerini bilecek .. :farao::farao::farao:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
herkese merhabalar en kötü günümde yanımda olan GÖKANIM MUHARREMİM ERDİNÇİM JESSİM ve ziyaretime gelen ve mesaj yazan tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum ALLAH hepinizden razı olsun şu anda ellerimi kullanamadığım için halen bu yazıları eşim yazıyo(o gökanın ve muharremin bana yaptığı hizmeti bu zamanda kardeş kardeşe bile yapmazdı)sizi çok seviyorum ölüm okadar ince bir çizgiki bir adım kalmıştı o çizgiye gelmeme ALLAH önce aileme ve sonra sevdiklerime bağışladı beni.YÜCE RABBİM ikinci hayatımı bana verdi şükürler olsun rabbime siz siz olun SAKIN KORUMASIZ BAKKALA BİLE GİTMEYİN bunu en iyi yaşayan benim şimdilik bukadar birazdaha iyileşip ellerimi kullandığım zaman uzun uzun yazıcam hepinize sonsuz sevgiler
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
herkese merhabalar en kötü günümde yanımda olan GÖKANIM MUHARREMİM ERDİNÇİM JESSİM ve ziyaretime gelen ve mesaj yazan tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum ALLAH hepinizden razı olsun şu anda ellerimi kullanamadığım için halen bu yazıları eşim yazıyo(o gökanın ve muharremin bana yaptığı hizmeti bu zamanda kardeş kardeşe bile yapmazdı)sizi çok seviyorum ölüm okadar ince bir çizgiki bir adım kalmıştı o çizgiye gelmeme ALLAH önce aileme ve sonra sevdiklerime bağışladı beni.YÜCE RABBİM ikinci hayatımı bana verdi şükürler olsun rabbime siz siz olun SAKIN KORUMASIZ BAKKALA BİLE GİTMEYİN bunu en iyi yaşayan benim şimdilik bukadar birazdaha iyileşip ellerimi kullandığım zaman uzun uzun yazıcam hepinize sonsuz sevgiler

burakcım sen iyisin ya uzun uzun yazacagın zamanlarda çok yakın inan :cat:
cumartesi çok istememe rağmen gelemedim ama en kısa zamanda (bu hafta içi muhtemelen) ziyaretine gelicez toplanıp
tekrar geçmiş olsun burakcım :rendeer:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
bu arada eşime yazdırmayı unuttum birde eminime çok teşekkür ederim beni yanlız bırakmadı ve hep yanımda oldu birde o güzel fıkralarıyla bu halimle bile beni güldürmeyi başardı hepinizi çok seviyorum
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
kardeşimm iyi olduğun haberlerini aldıktan sonra daha bi içimiz rahat.. yaralarının ciddi olduğunu duydum aman dikkatli ol... enfeksiyon falan kapma... bu yüzden GKN den uzak dur özellikle :queen::cherry: mikrobun ağababası o.

Kendine iyi bak, sevenlerini bir daha üzme... Doğumgünümü mahvettin farkında mısın bende seninkini mahvedecem.. Ne zamandı ? :cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bana mikrop diyenlere baticon basarım valaaa :p
poyrazcım, cigerim.. girme aramıza, sanada pansuman yaparım:p sorsana burak a pansuman sırasında neler çekiyo :)
zati annem eve almicak yakında, her gün üstüm başum pansuman malzemeleri kan vs.. içinde eve geliyorum:mrgreen:

maşallahı var yavru ceylanımızın, sadece psikolojik olarak biraz çöküntüde.. sanırım yaraları biraz iyileşince, taksim-cadde gezip tozmaya başlayınca kendine gelicek:wiinkk:
bu günlerimizde bize destek olan herkese sonsuz teşekkürler, allah razı olsun:rendeer:

bırak abi .. insanlık yapalım dedik .. bazı laflar ulu orta yerde soylenmemeli .. herkes yerini bilecek .. :farao::farao::farao:

ısırarım::winkwink

loft, aramızdaki 10 harfi unutma, unuttuysan tülay a sor:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
kardeşimm iyi olduğun haberlerini aldıktan sonra daha bi içimiz rahat.. yaralarının ciddi olduğunu duydum aman dikkatli ol... enfeksiyon falan kapma... bu yüzden GKN den uzak dur özellikle :queen::cherry: mikrobun ağababası o.

Kendine iyi bak, sevenlerini bir daha üzme... Doğumgünümü mahvettin farkında mısın bende seninkini mahvedecem.. Ne zamandı ? :cherry:

evetttt hep beraber mahfedelim buragın dogum gününü :p
pasta savaşı yapalım ama buragı oynatmıyalım :queen:
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
bana mikrop diyenlere baticon basarım valaaa :p
poyrazcım, cigerim.. girme aramıza, sanada pansuman yaparım:p sorsana burak a pansuman sırasında neler çekiyo :)
zati annem eve almicak yakında, her gün üstüm başum pansuman malzemeleri kan vs.. içinde eve geliyorum:mrgreen::

yani kısaca elime düşme diyorsun gibi bir mesaj çıkardım bu yazdıklarından.. eyvallah...
bende pansuman gerekirsee eli hafif birini bulurum , bunu dikkate alıcam.

Burak için de gerçekten bir abi oldun.. Bunlar sana :rendeer::rendeer::rendeer:

evetttt hep beraber mahfedelim buragın dogum gününü :p
pasta savaşı yapalım ama buragı oynatmıyalım :queen:

iyi fikir valla...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
cok cok gecmis olsun burak. :salut:
insallah bi daha boyle kaza ile gecirmezsin
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
kanka en yakın zamanda uğrayacam inşallah pert şekilde evde yatıyorum görüşürüz byy.(FENA HASTAYIM)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Burak geç olmuş sanırım biraz ama, çok çok geçmiş olsun...

Dikkat et kendine, gelecek sene de lazımsın sen bize..:)

Birkaç hafta öncesinden mesajlar ufak ufak verilmeye başlamış oysa:p dikkate almak lazımmış..

Tekrar çok çok geçmiş olsun, durumunun şimdi daha iyi olduğuna çok sevindim, iyi bak kendine..:cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst