arkadaşlar haftasonu ziyaret edemedim üzgünüm. Parçayı yaptırmak için Tophane'de bildiğim bir tornacıya gittim. Orhan'ın çektiği resimler ve çizimle birlikte adama sordum. "malzeme elimde yok, şimdi bırak kağıdı, haftaya çarşamba gel al" dedi. fiyat olarak da 60ytl çekti. bir de utanmadan "valla malzeme 40ytl tutuyor. ben 20 ytl alıyorum kendime" dedi. Ardından Maslak Ferco Motor'a gittim. Orda da parça yokmuş. yakında bir civatacıya baktım, orda da uyduramadık bişey. Son olarak Maslak Ferco'nun hemen karşısında bir tornacıya gittim. Serkan diye biri vardı. Parçayı yaptı (bu arada tornada alyan deliği açılmıyor tabi. onun yerine altıgen somun gibi yaptık üst kısmını. Sadece 20ytl aldı. üstelik ilk yaptığında diş atladığı için bir kere daha yaptı. Demek ki malzemenin 40 ytl falan tuttuğu yok. Emeği geçen herkese teşekkürler beyler =) Orhan sana da tekrar teşekkürler. bu arada Pul koymadık Orhan. Bence bir sorun olmaz.
Kadir, çıkma parça aklıma gelmemişti, keşke mesajını okusaydım. Neyse sağlık olsun =)
Not: Deli gibi devirli kullanmamayı öğrenmeliyim, 100km'de 6.4 litre yakmışım yine =)