Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Çoluk çocukla iş yapınca böyle oluyor işte:queen:
Siz organizasyonu yapın abi.Ben motorize ya da tek bir şekilde katılmaya çalışacağım:cat:
Çok sağol Kadir abi:cat:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
videoyu izledim şimdi çok güzel çok kaliteli olmuş ellerine sağlık orhan...
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
vidyo muhteşemm! =) süper bi vidyo.. keşke ben de olsaydım o vidyoda beaa.. ben gazlayıp gittikten iki dakka sonra çekmişsiniz besbelli =) Bu arada ben o civatayı hala yaptıramadım malesef. sabahın köründen akşama kadar çalışıyorum ve hiç vaktim olmuyor =( cumartesi günü Sinem'i ekip tornacıya gitmem gerekicek. Orhan tekrar saol hem parça resimleri hem de buluşma resimleri için.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Sen de sağol Erdem. En kısa zamanda yaptırırsın umarım parçayı.

Zincirlikuyu'da var aslında bir tane karting pisti. Çok güzel arabalar, pist de çok iyi bir asfalt. Metrocity'nin az ilersinde, mezarlıktan sonra sağa girince hemen. Herkese de daha yakın oluyor sanırım.

http://www.zincirlikuyukartingpark.com/
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Tamam fena 1 yere benzemiyor burasi olabilir.Eeeee ne zaman yapiyoruz bu isi o zaman ? Bu aksam herkez hazir olabilirse mukemmel olur heralde :)
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Ya beyler terkos projemize ne oldu terkosa gidelim şu havalar bozmadan. ramazan falan demeyın sakın kabul etmıyorum sööliim.:)

Hem yol yapmıs oluruzz.hemde değişiklik olur hep sizin o taraflarda takılıyoruzz birazda benim tarafda turlayalım biraz namımız burda da yürüsün GPR cılar olarak.!!!!!!
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Benim bu haftasonu zor dışarı çıkmam. Ablam yurtdışından geliyor, onunla vakit geçiririm. Bu hafta ben "off"um malesef arkadaşlar.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
vidyo muhteşemm! =) süper bi vidyo.. keşke ben de olsaydım o vidyoda beaa.. ben gazlayıp gittikten iki dakka sonra çekmişsiniz besbelli =) Bu arada ben o civatayı hala yaptıramadım malesef. sabahın köründen akşama kadar çalışıyorum ve hiç vaktim olmuyor =( cumartesi günü Sinem'i ekip tornacıya gitmem gerekicek. Orhan tekrar saol hem parça resimleri hem de buluşma resimleri için.


abi benim aldığım pert motorda o civatadan vardır. orayı bi ara istersen. bahçelievler motovizyon.
 
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Her zaman dediğim akşam hava kararana kadar::blusssh:

Hava kararınca senin Hyosung balkabağına dönüşüyor galiba :queen:
Neyse, bir dahakine hava aydınlıkken ariyim dicem de haftaiçi hep karanlık olacak artık iş çıkışı...

Akşam Korayla turladık bayağı. Gece de fena olmuyormuş
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Orhan abi valla gelemedim diye de acayip üzüldüm:salut:
Bir dahaki sefere şartları ayarlamaya çalışacağım:cat:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Bu arada yarına işi olmayan, yol yapmak gezmek dolaşmak isteyen var mı acaba?Hazır havalar da güzelken azcık turlamak iyi olurdu.Katılım olursa Cihan abinin Terkos projesini de hayata geçirebiliriz.Kimler müsait?
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
arkadaşlar haftasonu ziyaret edemedim üzgünüm. Parçayı yaptırmak için Tophane'de bildiğim bir tornacıya gittim. Orhan'ın çektiği resimler ve çizimle birlikte adama sordum. "malzeme elimde yok, şimdi bırak kağıdı, haftaya çarşamba gel al" dedi. fiyat olarak da 60ytl çekti. bir de utanmadan "valla malzeme 40ytl tutuyor. ben 20 ytl alıyorum kendime" dedi. Ardından Maslak Ferco Motor'a gittim. Orda da parça yokmuş. yakında bir civatacıya baktım, orda da uyduramadık bişey. Son olarak Maslak Ferco'nun hemen karşısında bir tornacıya gittim. Serkan diye biri vardı. Parçayı yaptı (bu arada tornada alyan deliği açılmıyor tabi. onun yerine altıgen somun gibi yaptık üst kısmını. Sadece 20ytl aldı. üstelik ilk yaptığında diş atladığı için bir kere daha yaptı. Demek ki malzemenin 40 ytl falan tuttuğu yok. Emeği geçen herkese teşekkürler beyler =) Orhan sana da tekrar teşekkürler. bu arada Pul koymadık Orhan. Bence bir sorun olmaz.
Kadir, çıkma parça aklıma gelmemişti, keşke mesajını okusaydım. Neyse sağlık olsun =)

Not: Deli gibi devirli kullanmamayı öğrenmeliyim, 100km'de 6.4 litre yakmışım yine =)
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
ya da özel bi benzin göstergesi yapalım, bana sürekli kaç paralık benzin yaktığımı hatırlatsın =)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Arkadaşlar 5. ve 6. vites redline de gösterge sürati nedir acaba GPR ın...

Biliyorum çok itici bi soru ama:) neyse youtubeden bakarım artıkın:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
ya da özel bi benzin göstergesi yapalım, bana sürekli kaç paralık benzin yaktığımı hatırlatsın =)

ahaha evet iyi olur aldığın benzinin lt değerinden fiyatını giricen her benzin aldığında ona göre hesaplıcak sana :cat::queen:



ya şu go-karta bende gelemezmiyim :salut: en sevdiğim şeylerden biri bizim buradakine gidiodum eskiden ama devir kesici koymuşlar hiç zevk vermiyor:farao:
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Arkadaşlar 5. ve 6. vites redline de gösterge sürati nedir acaba GPR ın...

Biliyorum çok itici bi soru ama:) neyse youtubeden bakarım artıkın:pale:

-----------------
Erdem sorunun duzelmis olmasina cok sevindim.


Youtube'den bakma cok fazla redline goruntusu yok ama bir arkadas satilik motosikleti icin video cekmisdi onu ekliyorum

http://www.sahibinden.com/atom_karincaaaWQQaXQQ10097115WQQpXQQdisplayitem?tab=video

Bu video sonundaki rakamin biraz daha uzerine cikildigini biliyorum.

Saygilar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst