Motorla Olmasada Arabayla Yaptım Kazayi

Katılım
5 Eyl 2008
Mesajlar
8
bu foruma yeni geldim ve cok begendim size arabayla yaptigim kazanin resimlerini gostermek istedim cok sukur burnum bile kanamadan ciktim.alkolluydum ehliyetime 6 ay el konulmustu suanda geri aldim ve motora merak saldim onun icin bu forumdayim site sahibinede cok tskler cok guzel bir site

kazada 3 kisiydik birtanesinin alni yarildi dierisinin ise kolu incilmis bende bisi yok :) ama beyien tranvası gecirme olasiligi oldugu icin hastanede 1 gece kaldim sonra zaten karakol vs vs









 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Araba Alkolu Affetmiş Ama motorun affedecegini pek sanmam yinede sen bilirsin
Aramiza hoş geldin....
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah kurtarmıs.
Sanırım artık alkol almıyorsundur !

Arkadasımın da dedigi alkol alıyorsan motosiklete yanasma derim.
Bu sefer azrail es gecmez.
 
Katılım
14 Haz 2007
Mesajlar
1,205
Büyük gecmiş olsun..

Verilmiş sadakan varmış..
O arabadan sağ cıkmak mucize...
şükret..
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
araba pert olmuş.. ne markaydı merak ettim.. bu arada alkolle motosiklet kullanma ihtimalin varsa sakın bulaşma. hem kendi canını hemde başkalarının canını yakarsın..
 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,395
Gecmis olsun , ictenligin icin'de tesekkurler . Aramiza hos geldin.
 
Katılım
5 Eyl 2008
Mesajlar
8
yok alkollu arac kullanmiyom artik (trafikte) ayrica tesekkürler uctugum ucurum 48m. 48m boyunca yuvarlandik.ben yuvarlanmanin etkisiyle arabada bi arkaya bi one zipladim.ve araba o cukurda durdu durmasaydi zaten asagisi en az 500m daha ucurum vardi yani cukurda durmasaydik... ve gozlerimi actigimda teyp te 3. sarki caliyodu ve bu benm 3. kazam(ciddi kazalardan)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
yok alkollu arac kullanmiyom artik (trafikte) ayrica tesekkürler uctugum ucurum 48m. 48m boyunca yuvarlandik.ben yuvarlanmanin etkisiyle arabada bi arkaya bi one zipladim.ve araba o cukurda durdu durmasaydi zaten asagisi en az 500m daha ucurum vardi yani cukurda durmasaydik... ve gozlerimi actigimda teyp te 3. sarki caliyodu ve bu benm 3. kazam(ciddi kazalardan)

Allah'ın hakkı 3 tur derler.
Bence sen artık otobuse bile binme derim :)
Saka bir yana halen yazdıklarından alkol aldıgını ve hatta trafik dısında da o sekilde arac kullandıgını anlıyorum.

Bak bir insana Allah cezayı yada musibeti vermek icin acele etmez.
Sen sen ol gel erkenden aklını basına topla :wiinkk:
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
90
araba affetmiş ama motorda normal kafayla bile trafikte çok büyük tehlikelerle karşı karşıya kalıyorsun hele hele alkollu iken hiç affetmez aman dikkat!!!
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Tüm yazılanları okudum, bence motosiklet sevdasından vazgeç...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst