- Katılım
- 5 Eyl 2008
- Mesajlar
- 8
- Konu Yazar
- #1
bu foruma yeni geldim ve cok begendim size arabayla yaptigim kazanin resimlerini gostermek istedim cok sukur burnum bile kanamadan ciktim.alkolluydum ehliyetime 6 ay el konulmustu suanda geri aldim ve motora merak saldim onun icin bu forumdayim site sahibinede cok tskler cok guzel bir site
kazada 3 kisiydik birtanesinin alni yarildi dierisinin ise kolu incilmis bende bisi yok
ama beyien tranvası gecirme olasiligi oldugu icin hastanede 1 gece kaldim sonra zaten karakol vs vs






kazada 3 kisiydik birtanesinin alni yarildi dierisinin ise kolu incilmis bende bisi yok





