emel erdaldaki emelin bi şarkısı wardı şimdi istanbulda olmak wardı anasını satim diye. keyifli iftarlar ola istanbul mt ahalisi.
emel erdaldaki emelin bi şarkısı wardı şimdi istanbulda olmak wardı anasını satim diye. keyifli iftarlar ola istanbul mt ahalisi.
arkadaşım hafta sonuna falan organize etseniz daha çok katılım olabilirdi bence bugün bitti zaten bi yarın var arada... tabi bence bu...
bak beni dinleyin çayı termosa koyalım sahile gidip içeriz yeşil köy gibisinden xD
hawa guzel olursa damlarım ama baştan söliim yagmur yagarsa gelmem![]()
haklısın romeo ama durum şöyle gelişti biz 4 kişi çarşambaya ayarladık kendimizi müsat olup gelmek istiyenler olur diyede topik açtım.ama muhakkakki hafta sonuda birileri iftar topiği açar
![]()
canın sağolsun north inşallah hava güzel olur![]()
bak demedi demeyin KAR yağacak =D sago cum açtı die topiği ben açsam yağmur yağardı XD haftasonu olarak romeo açsa günlük güneşlik olurdu =P:queen:
yaw sen ne kadar yakın gidiodun bana ya bayaa bi tırstım çarpıscaz die
![]()
yaw sen ne kadar yakın gidiodun bana ya bayaa bi tırstım çarpıscaz die
![]()
Siz iikinizde abicim Dün Pire GibiyDiniz WaLLa Bi Önde Bi aRkada NormaLdir İkinizin Yakın Gitmesi FaLanBi Sağa North Fırlio bi mrsago aynı şekilde sola ileri Geri Pire GibiyDiniz waLLa HeLaL oLsn
![]()
bana yol kes dediler kenardan gelen butun arabalara atlıodum
ama en ii si otobuse çektiim hareketti![]()
bana yol kes dediler kenardan gelen butun arabalara atlıodum
ama en ii si otobuse çektiim hareketti![]()