(MT istanbul) 05 09 2008 cuma akşamı salacak dernekte akşam çayı

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
evet arkadaşlar salacak derneğe avrupa yakasından katılan arkadaşlar 20:15 sirkeci feribot girişi buluşma yeri :rendeer:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Belki gelebilirim. Gelemezsem de size bol eğlenceler
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
emel erdaldaki emelin bi şarkısı wardı şimdi istanbulda olmak wardı anasını satim diye. keyifli iftarlar ola istanbul mt ahalisi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşım hafta sonuna falan organize etseniz daha çok katılım olabilirdi bence bugün bitti zaten bi yarın var arada... tabi bence bu...
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
57
:pbak beni dinleyin çayı termosa koyalım sahile gidip içeriz yeşil köy gibisinden xD
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
arkadaşım hafta sonuna falan organize etseniz daha çok katılım olabilirdi bence bugün bitti zaten bi yarın var arada... tabi bence bu...

haklısın romeo ama durum şöyle gelişti biz 4 kişi çarşambaya ayarladık kendimizi müsat olup gelmek istiyenler olur diyede topik açtım.ama muhakkakki hafta sonuda birileri iftar topiği açar :)

:pbak beni dinleyin çayı termosa koyalım sahile gidip içeriz yeşil köy gibisinden xD

hava güzel olursa neden olmasın yusufum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
hawa guzel olursa damlarım ama baştan söliim yagmur yagarsa gelmem :)
 
Katılım
26 Ağu 2008
Mesajlar
57
bak demedi demeyin KAR yağacak =D sago cum açtı die topiği ben açsam yağmur yağardı XD haftasonu olarak romeo açsa günlük güneşlik olurdu =P:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
.....

haklısın romeo ama durum şöyle gelişti biz 4 kişi çarşambaya ayarladık kendimizi müsat olup gelmek istiyenler olur diyede topik açtım.ama muhakkakki hafta sonuda birileri iftar topiği açar :)
:)


Haklısın Kardeşim :) waLLA bizim TitReK Makine :) Servisten YetişirSe uğrarım haberLeşiriz Tekrar :)
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
bak demedi demeyin KAR yağacak =D sago cum açtı die topiği ben açsam yağmur yağardı XD haftasonu olarak romeo açsa günlük güneşlik olurdu =P:queen:

doğru söze ne denirki öyle bi şanski bendeki kahvaltıda yağmur yağmadı ama kaskım sırılsıklam oldu :D:D:D:D:D:D:D:D

:) yaw sen ne kadar yakın gidiodun bana ya bayaa bi tırstım çarpıscaz die :)

huyum ya trafiktede aynı şekilde gidiyorum allah sonumu hayrede :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
...

:) yaw sen ne kadar yakın gidiodun bana ya bayaa bi tırstım çarpıscaz die :)

Siz iikinizde abicim Dün Pire GibiyDiniz WaLLa Bi Önde Bi aRkada NormaLdir İkinizin Yakın Gitmesi FaLan :D Bi Sağa North Fırlio bi mrsago aynı şekilde sola ileri Geri Pire GibiyDiniz waLLa HeLaL oLsn :D
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
Siz iikinizde abicim Dün Pire GibiyDiniz WaLLa Bi Önde Bi aRkada NormaLdir İkinizin Yakın Gitmesi FaLan :D Bi Sağa North Fırlio bi mrsago aynı şekilde sola ileri Geri Pire GibiyDiniz waLLa HeLaL oLsn :D

kesicilik yapalım dedik ama az kaldı bizi kesiyolardı yaw hangi arabanın önünü kestiysem küfretti :D:D:D
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
bana yol kes dediler kenardan gelen butun arabalara atlıodum :)

ama en ii si otobuse çektiim hareketti :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
...

bana yol kes dediler kenardan gelen butun arabalara atlıodum :)

ama en ii si otobuse çektiim hareketti :)

ona tüm CeMaaT koptu Zaten :d Otobüsçü biLe Ömrü Boyunca UnuTamaz Onu :D:D:D:D:D:D HeLaL oLsun :D aMa Sanırım Sen Biraz Arkada Oturuyodun SeLeDe :D aLLah aLLah Diodum haYırDır Soramadım Dün ?


mrsago Sende KaLiodun aLtımda bi ara :D zaten Fren mren yok :D bidE Önüme aTlion :D:D:D:D Bi Tarafım Terlemekten bi haL oLmuştu yau :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst