[Ankara - MT]

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
Allahtan kork be yan yana duralım bakalım kimin poposu daha büyük:queen: sen boydan kaybediyorsun abii:cherry:



bilmem ben arkadan bakmadım kendime...madem yarışacaz
tamam o zaman senin motordan alim ben de....

günaydın hayırdır aşıklar gibi atışmaya başlamışız

günyadın millet


aman napim beaaa, adamın motorunu kıskanıyoz poposuna laf ediyoz....
geçinip gidiyoz....

şişit sendeki resimleri de gönder bakim serdara.... güzel bişiler vardır gibi...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
günaydın Davut abi:rendeer:
Serdar abi yok istersen bana at yükliyim resimleri...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
Günaydın beyler ya ne yorulmuşuz gittim direk uyudum :)

kankenan her çarşamba toplantımız var 18:30 da duyurular bölümünde bulabilirsin (her zaman var yani) geziyi bilmem artık millet oruç sonrada kış geliyo zaten :)

Toplantı nerelerde oluyor katılım nasıl oluyor veya uymamız gereken kurallar varmı, bilgilendirirseniz sevinirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Apar topar muhabbeti bölmek gibi olmasın ama :p BEN GELDİM :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tam olarak hasretim bitmese de her fırsatta tepesindeydim :cherry:

Bu gidişimde oğlumun bakımını yaptırdım, önemli olan buydu :cherry:
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
59
Keltoşum,bakımsız kıllı tarzanım nörüyon:cherry: seninde popişin titriyormu hala?:cherry:

popomla kelimle uğraşma kızarım haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tam olarak hasretim bitmese de her fırsatta tepesindeydim :cherry:

Bu gidişimde oğlumun bakımını yaptırdım, önemli olan buydu :cherry:

hoşgeldin kelebek

günaydın Davut abi:rendeer:
Serdar abi yok istersen bana at yükliyim resimleri...

kaan mrb cpten bılgisayara atamıyorum carşambaya kadar bekleyin olmazmı
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
ben geldimmm :) acayip çok işim var abiler valla bugün ilgilenemiycem

siz resimleri yollayın ben akşma evden halletmeye çalışıyım

yapacam yapacam hepsini yapacam :)

çarşamba toplantılarıyla ilgili bölüm duyurularda var eski tarihlilerde yer zaman herşey var
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
female-heavy-equipment-operator.jpg


Amerika'nın operatörleri de bi garip :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst