[Ankara - MT]

Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
312
:queen: Bende bi sizle takılıyım diom ama 151 rs ile gariban kalırım diom artık ben giderken siz dönersiniz :salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
Merhaba arkadaşlar,
Hazır ilk motorumu almışken foruma katılayım dedim yer varmı banada :)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
Günaydın beyler ya ne yorulmuşuz gittim direk uyudum :)

kankenan her çarşamba toplantımız var 18:30 da duyurular bölümünde bulabilirsin (her zaman var yani) geziyi bilmem artık millet oruç sonrada kış geliyo zaten :)

Gezi fotolarından bazıları diğerlerini levent abi bana gönderince ekliycem :)

resim1.jpg


resim2.jpg


resim3.jpg


resim4.jpg


resim5.jpg


resim6.jpg


resim7.jpg


resim8.jpg


resim9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
poposu acıyanlar motorları büyütsün.:cherry: Bana iyi geldi masaj gibi:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst