kawasaki ninja 250r yada hyosun 250

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
fena değil tabi :D kaça satıcan motoru ne düşünüyorsun

kaça satarım bilmiyorum ama haziran, en gec temmuzda elimden cıkar motor,, tabi allahın izniyle iyi biyer kazanırsam :cat:. Hele ilk 10.000e giriimde satıcam mumkunse doru duzgun kullanıcak birine (kullanmak derken ekipman ve bakım anlamında yoksa yolda nası giderse gider :cat:).

Aklımda fiyat ile ilgili hiçbi fikir yok, hatta en ufak bi tahminim bile yok.. motor 5000km de...
 
Katılım
31 Ağu 2008
Mesajlar
33
arkadaşlar kusura bakmayın ama bu ss yatık posizyona mı denıo dık posizyona mı ve nınja mı yoksa hyoung mu ss ??? bu terımlerı hep karıstırıorm
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Hyosung al bence ninja ile uğraşma zaten küçük gelcek değiştirmek istiycekin
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Ben benım Hyoyu yenı aldım sayılır ama ıkı kişi 147 gorduk hıc zorlanmadı ama senınde dedıgın gıbı sehır ıcınde cok atak ve serı makına her ıkısıde bende yoshımura eksoz var tabı 4 silindirdeki gibi olmasada sesı fena deıl en azından mıllet donup bakıyo ne gecıyor dıye :) tabı kawasakının tek elde olması ve parca gerektıgınde Z motonun verdıgı fıyata mahkum olmanda cabası Kawasakıde ama tabıkı işcilik ve kalite farkıda kawasakının ortada...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
kaça satarım bilmiyorum ama haziran, en gec temmuzda elimden cıkar motor,, tabi allahın izniyle iyi biyer kazanırsam :cat:. Hele ilk 10.000e giriimde satıcam mumkunse doru duzgun kullanıcak birine (kullanmak derken ekipman ve bakım anlamında yoksa yolda nası giderse gider :cat:).

Aklımda fiyat ile ilgili hiçbi fikir yok, hatta en ufak bi tahminim bile yok.. motor 5000km de...


10.000 km de bizim kütüke hemen alırız 7000 e dost işi şimdiden bağlayalım başını :p
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
arkadaşlar kusura bakmayın ama bu ss yatık posizyona mı denıo dık posizyona mı ve nınja mı yoksa hyoung mu ss ??? bu terımlerı hep karıstırıorm

SS terimi genel kullanımda 600,750,1000..cc yarıs motorlarına deniyor, ör: cbr600rr,zx-10r,gsx-r750). Hepsi yatık oturusludur, ss ile yatık oturus kavramı ondan tek kefededir....

Bide SS geçiş motorları vardır, ninja250r, hyo gt250r SS almadan once kullanılması gereken alısma motorlarıdır, malum SS deyince 5-6 saniyede 180e çıkıyor aletler...

Bide SS başlangıc motorları var, ki bunlar SS ozentisi olup motorları hiç ss gibi değildir... bkz. cbr150r, yzf-r125...
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
SS super sport demektır ve 600 cc ve uzerındekı makınalar ıcın kullanılır.Bu ıkı makınaysa bu motorlara SS olanlara gecmeden once belırlı bır tecrube yasamak ıcın kullanılan makınalrdır...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi o yzf r 125 ile test sürüşüne çıktım sanki koşarak gidiyodum ya =)))))))))))
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
kawasakinin lastikleri incecik cbr125 gibi one öyle ayrıca motorlar yan yana konulduğunda hyo daha kalıplıdır ninja biraz daha cılız kalır ayrıca 250 cc lik makina arkadaşlar 250 cc nin 180 km yapması gayet doğal 500 mü yapıcaktı anlamadım ayrıca hangi makinayı redline sokarsan o krankı kırar krank kırma olayıda şöyledir 180 km girer girmez krank kırmaz 180 km yi saatlerce kullanırsanız krank kırar bu hyosunga özel bir huy değildir diğer motorlar içinde bu geçerlidir eğer hız istiyorsanız 160-170 bana yetmez diyorsanız bu iki motoruda almayın gidip 600lük motor alın kurtulun ben normal kullanımda 120 ile filan gidiyorum çok nadirdir 160 km çıktığım gerekte yok zaten bana fazlasıyla yetiyor şimdilik motor
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
10.000 km de bizim kütüke hemen alırız 7000 e dost işi şimdiden bağlayalım başını :p

Valla asfaltta kaymışlıgı var 1kere sol taraf komplle boya, ama yurur aksam ve bakımlarla ilgili (kişisel bakım artı servis) kusku olmasın :).

Fiyattanda hiç anlamam 7 az gibi... ben 5.5 bin € ye aldım ama ben alırken 2.1 di €... simdi yaklasık 1.5 bin ytl zarardayım ztn... neyse yaza dogru bakıcaz artık :queen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Fazla hızda gozum yok dıyorsan kesınlıkle Hyo gt250R almanı onerırım...

bende fazla hızda gozum yok diyorsa kesinşikle kawa ninja250 almasını onerecektim... ha adam 120 yi gecmicem deyince niye tamam o zaman hyo dedin haala dusmedi benm jeton :D

kawasakinin hyodan geri kaldıgı tek nokta bene cüsse... dıs gorunus bile demiyorum sadece cusse... kalitesi, gidişi, stili ortada sonucta kawasakinin,,, bakınız benim ilk sayfadaki resmim :queen:
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Arasındakı tek fark cussesi degıl aybı zamanda arasındakı fıyat farkları o yuzden hem SS gorunuslu hem gosterışlı yakıtı dusuk bır racıng oldugu ve tabıkı kullanıcısı olarak daha bır cok nedenım oldugu ıcın almasını soyledım...
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
190
Aslında sorulara genel tabirler açısından bakıldığında arkadaşların yazdıkları kısmen de olsa doğru.

Hyosung' un kendi web sitesinde Sportbike başlığı altındaki tabir esasen herşeyi açıklıor..GT 250 R

GT 250 Racing modeli yani yarış motoru veya SUPERSPORT adına ne dersen hepsi aynı anlamda.

Kawasaki' nin kendi web sitesinde SUPERSPORT başlığı altındaki tabirde esasen herşeyi açıklıor..NINJA 250 R
NINJA 250 Racing modeli yani yarış motoru veya SUPERSPORT nasıl telaffuz etmek istersen öyle veya nasıl binmek istersen öyle bin ister dik, ister yatarak tek bir şeyi fark edersin hızlandığında rüzgar seni motorun üzerine doğru yatman gerektiği hissini sende uyandıracak.

Google da sadece z-moto veya kawasaki ile alakalı bir arama yapman ve çıkan yorumları okuman seni otomatik olarak Hyosung almaya yöneltecektir.

Bence her ikiside iyi bir motor ama sadece teknik özellikleri değil aynı zamanda servis de önemli.

Ayrıca çok önemli bir konu daha varki ben 250R kullandım ve artık oldum şimdi 600 cc bir SS kullanabilirim diye bir şey yok, bildiğin herşeyi unut çünkü 600cc ve üstü SS motorların gaza ve frene tepkileri tamamen farklı.

Umarım iyice araştırdıktan sonra kendine göre uygun motoru alabilirsin ve şimdiden hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim.:)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Aslında sorulara genel tabirler açısından bakıldığında arkadaşların yazdıkları kısmen de olsa doğru.

Hyosung' un kendi web sitesinde Sportbike başlığı altındaki tabir esasen herşeyi açıklıor..GT 250 R

GT 250 Racing modeli yani yarış motoru veya SUPERSPORT adına ne dersen hepsi aynı anlamda.

Kawasaki' nin kendi web sitesinde SUPERSPORT başlığı altındaki tabirde esasen herşeyi açıklıor..NINJA 250 R
NINJA 250 Racing modeli yani yarış motoru veya SUPERSPORT nasıl telaffuz etmek istersen öyle veya nasıl binmek istersen öyle bin ister dik, ister yatarak tek bir şeyi fark edersin hızlandığında rüzgar seni motorun üzerine doğru yatman gerektiği hissini sende uyandıracak.

Google da sadece z-moto veya kawasaki ile alakalı bir arama yapman ve çıkan yorumları okuman seni otomatik olarak Hyosung almaya yöneltecektir.

Bence her ikiside iyi bir motor ama sadece teknik özellikleri değil aynı zamanda servis de önemli.

Ayrıca çok önemli bir konu daha varki ben 250R kullandım ve artık oldum şimdi 600 cc bir SS kullanabilirim diye bir şey yok, bildiğin herşeyi unut çünkü 600cc ve üstü SS motorların gaza ve frene tepkileri tamamen farklı.

Umarım iyice araştırdıktan sonra kendine göre uygun motoru alabilirsin ve şimdiden hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim.:)

guzel yorum,, bursada kawasaki servisinden cok memnunum, tabi z-motoya bağlı dallar sorunlu, yedek parca suresi vb.vb.

Arasındakı tek fark cussesi degıl aybı zamanda arasındakı fıyat farkları o yuzden hem SS gorunuslu hem gosterışlı yakıtı dusuk bır racıng oldugu ve tabıkı kullanıcısı olarak daha bır cok nedenım oldugu ıcın almasını soyledım...

kawasaki 5.500 yani ortalama 9.400
hyosung son gordugumde 8.950ydi.. fiyat farkı bukadar yani... ayrıca hoysung kanuni olmadımı ya :silent:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst