- Katılım
- 31 Ağu 2008
- Mesajlar
- 33
- Konu Yazar
- #1
arakdaşlar bu ıkı motordan bırını almak ııstıyorum gönlüm kawasaki den yana ama bu motorunda ıkıncı elı pek yok sanırım bulamadım sizce hangısını almalıyım yenı motor cu sayılırım ehlıyetımı felan yenı aldım...sıfırları bıraz tuzlu geeldıgı ıcın ıkıncı elıne yöneldım tavsiyelerızı merakla beklıyorum...özellikle kawasakının ıkıncı ellerı varmı?