600RR'la Ankara'dan İstanbul'a

Katılım
31 Tem 2008
Mesajlar
47
üstad hayırlı uğurlu olsun çok tatlı alet rengi için uğraştığına değmiş bence:cat:
21 bin ytl peşin fiyatı mı üstad?sitede 22400 yazıyor da
ALLAH kaza bela göstermesin
 
Katılım
28 Eki 2007
Mesajlar
139
hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız, keyifli sürüşlere süresin inş.
adı üzerinde honda hayat onda :wiinkk:
 
Katılım
14 Nis 2007
Mesajlar
154
üstad hayırlı uğurlu olsun çok tatlı alet rengi için uğraştığına değmiş bence:cat:
21 bin ytl peşin fiyatı mı üstad?sitede 22400 yazıyor da
ALLAH kaza bela göstermesin

22400 liste fiyatı, kredili de alsan peşinde alsan aynı fiyat: 21.000
heryeri aradım bi ankara da buldum, allahtan kars ta filan bulmadım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst