Motosiklet Kazası-Polis araba kullanmayı bilmez mi??

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
çok garip ya arkadaşların bir çoğunun yorumu nasrettin hoca fıkraları gibi olmuş "hırsızın hiç mi suçu yoktu???" tabi burda hırsız polis oluyor :) pek çok kişi yırttığına dua et fln diyor bu sitede garibime gitti doğrusu arkadaşım sana da çok geçmiş olsun ne olur ne olmaz diye bir daha kaskını takmayı da ihmal etme bence

Garipsenecek bir husu yok ki:bounce:
Polis ( öncelikle insan ) görmedim, görseydim kaza olmazdı demiş! yanlışmı bu ifade ya da eksikmi? hakaretmi? doğal ve büyütlecek tekbir yanı olan bir kaza.
büyütülecek yan ise: hiç bir tedbir almadan motosiklet üzerine oturan
'' mağdur '' kardeşimiz:bounce: hem suçlu hen mağrur! evdekiler duyarsa diye bile düşünmüş baksanıza:wiinkk:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Geçmiş Olsun...... Allah Korumuş Kasksız ve Hiç Korumasız Sıyrıklarla kazadan kurtulman içimi rahatlattı........ :cat:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
312
Coq sa

sinirlerini yerinden hoplatan arkadaşı da kaale alma.
Biz daha önce teraziye koyup tarttık o arkadaşı.
Terazi bozuk herhalde. Kilo çekmedi.:):

Sinirli arkadas dediin EA-Bolu galiba kilo cekmedi faln nası sözle bunlar dusman mısınız siz ona buna laf atmaya mı takılıyon sen bu siteye

Kazadır olur.
Haklı olman birşeyi değiştirmez.
Kask kullanmıyorsun.
Üzerinde koruma yok.
Durup dururken düşsen, belediyeyi suçlayacaktın.
Olmadı karayollarına iki laf sokup rahatlayacaktın.
Ama bu kez düşmene bir başkası vesile oldu.
Yani suçlayacak adam var çok şükür.
Bir daha ki sefere suçlayacak kimse bulamazsan ne yapacaksın?:

kask takmaya(o anlık kaskım yoktu normalde tabiki takarım. Kısa mesafe ve cok sıcaktı die takmamıstım) gelincede o zaman arabayı alıım kask takmayanlara saldırıım öle mi bunu mu demek istiyorsun. Kask takmadıım icin hatalıyım dedim daha ne diim ben polisin bana durup dururken carpmasına kızdım böle dikkatsizlik olur mu die(polisleri tenzih ediyorum lafım sadece o poliseydi bi polisin böle hata yapmasına sasırdım polisler alınmasınlar)

Bence buralarda biraz daha takıl.
Motosiklet kullanmanın adabını öğren.

Motosiklet adabına gelince neymis bu adap(kaskımıda giyerim eldivenimi dizliimi montumuda ve muazzamda motor kullanırım bi kere sıcak geliyo die kaskı cıkardım basıma kaza geldi bi daha kaskımıda takarım)... Simdi Kask harici neymis sucum sen böle konusuyon. Sen önce yorum yazma adabını ögren kilo cekmemismis Senin dediin gibi lafım sana deil sana yetistirenlere sana önce adam akıllı konusmayı ögretsinler (tabi ben senin gibi saygısız deilim aileni tenzih ediyorum senin dedigine karsılık yazdım)Gece gece bole bi yorum yazmıssın sana bisey yapan oldu sanırım eve dönerken falan sinirini bizden cıkarttın :pale:

Senden Ea-Bolu, Benden ve hakaret ettiklerinden özür dilemeni bekliyoruz
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
...

neyse cog efendi burdan sana önemli uyarı!!!! olurda yarın birgün benimde mesajıma bu şekilde bi yorum yapmayasın.!!!!!

Uyarın için saol.
Senin için farklı şekillerde yorumlarımız var.
Gerekirse yapmaktan geri durmayız.
kask takmaya(o anlık kaskım yoktu normalde tabiki takarım. Kısa mesafe ve cok sıcaktı die takmamıstım) gelincede o zaman arabayı alıım kask takmayanlara saldırıım öle mi bunu mu demek istiyorsun. Kask takmadıım icin hatalıyım dedim daha ne diim ben polisin bana durup dururken carpmasına kızdım böle dikkatsizlik olur mu die(polisleri tenzih ediyorum lafım sadece o poliseydi bi polisin böle hata yapmasına sasırdım polisler alınmasınlar)



Motosiklet adabına gelince neymis bu adap(kaskımıda giyerim eldivenimi dizliimi montumuda ve muazzamda motor kullanırım bi kere sıcak geliyo die kaskı cıkardım basıma kaza geldi bi daha kaskımıda takarım)... Simdi Kask harici neymis sucum sen böle konusuyon. Sen önce yorum yazma adabını ögren kilo cekmemismis Senin dediin gibi lafım sana deil sana yetistirenlere sana önce adam akıllı konusmayı ögretsinler (tabi ben senin gibi saygısız deilim aileni tenzih ediyorum senin dedigine karsılık yazdım)Gece gece bole bi yorum yazmıssın sana bisey yapan oldu sanırım eve dönerken falan sinirini bizden cıkarttın :pale:

Senden Ea-Bolu, Benden ve hakaret ettiklerinden özür dilemeni bekliyoruz


Normalde kask takarım demişsin.
Ne zaman?
Banyoda duş alırken,evde televizyon seyrederken ya da playstation oynarken mi?
Senin normalin ne?


Motosiklete binerken kaskını takacaksın.

Kazanın ne zaman geleceği belli olmuyor işte.

*****************************

Ben mesajımdaki cümleleri bilerek,seçerek isteyerek yazdım.
Amacım seni kızdırmaktı.
Hayatta yapmış olduğumuz hataları tek başımıza üstlenemeyeceğimizin bir göstergesidir o mesaj.
Yani toplum içerisindeki hareketlerimizde ayıplanacak olan sadece kendimiz değiliz.
Bunu kibar kibar yazsaydım okuyup geçecektin.
Halbuki artık ömrün boyunca unutmayacaksın.

Her motora bindiğinde bu sözleri hatırlayıp bana söveceksin.
Ama elin de ister istemez kaskına gidecek.

Ben amacıma ulaştım.
Bana kızmanda, ya da içinden söylenmende benim açımdan bir sakınca yok.
Yeterki ölme.


**********

Son olarak;
mesajın başındaki cümleyi Gergerli'ye yazdım.
Onunla benim aramda bir mevzudur.
Bir mesaj vermek istedim.
Aldı.

Benim kast etmediğim adamların ismini niye geçirip özür dilememi istiyorsun?


Asıl EA-Bolu'dan özür dilemesi gereken sensin.
Ben isim kullanmadığım halde, yaptığım tarife bakıp, bu adam olsa olsa EA-Bolu'dur sonucunu çıkartmışsın.:)
Neden acaba?:wiinkk:
 
Katılım
7 Ağu 2008
Mesajlar
47
Geçmiş olsun. "Bir musubet bin nasihattan iyidir" . Umarım bundan sonra kasksız binmezsiniz motosiklete.
Kazaya sebep olanın polis olup olmamasının önemi yok. Herkes kurallara uymalı. Trafikte yaşamların devam edebilmesinin yegane yolu "Kurallara Uymak"
Siz kask takıp gerekli güvenlik önlemlerini alacaksınız. Diğer araç sürücüleride diğer sürücüleri farkedecek.
Memur arkadaş görmemiş olabilir ama bu bahane olamaz. Kazada ölen yada ölenler olsa "Ne yapalım görmemişsin, önemli bir şeyde olmamış zaten!!!" diyeceksiniz. (Nede olsa Türkiye'de motosikletçiler ölüme mahkum önemsiz araç sürücüleri)
Küfür etmemiş olsanız hakkınızı arayın derdim ama "Haklıyken Haksız" duruma düşmüşsünüz.
Umarım bu son kazanız olur.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
312
Coq kardes madem benim iiligimi düsündün saol (Dogru olmasanda madem geri adım attın ii bisey)
O mesajda da kimi kastettigin önemli deil bu sekilde yorumuna koyman farkında olmasanda yorumu okuyanlara saygısızlık birine kızacaksan özel mesaj atarak sorununu cöz
 
Son düzenleme:
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
EA-BOLU isimli arkadaşımın yazısına istinaden aşağıya yazdım


Kardeşim bu sözler hiç yakışık almayan sözler MT de kaçtane polis arkadaşım var ve hiçbirininde senin gibi böyle kıçtan veya baştan gibi uygun olmayan sözlerde bulunduğunu ben görmedim.Olabilir sen polise karşı bir önyargın var belli ama biri veya bir kaçı ile konun oldu diye bir camiayı lekeleme. Benim motorcu arkadaşlarımın hepside seviyeli ve delikanlı çocuklar lütfen daha dikkat.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
Uyarın için saol.
Senin için farklı şekillerde yorumlarımız var.
Gerekirse yapmaktan geri durmayız.



Normalde kask takarım demişsin.
Ne zaman?
Banyoda duş alırken,evde televizyon seyrederken ya da playstation oynarken mi?
Senin normalin ne?


Motosiklete binerken kaskını takacaksın.

Kazanın ne zaman geleceği belli olmuyor işte.

*****************************

Ben mesajımdaki cümleleri bilerek,seçerek isteyerek yazdım.
Amacım seni kızdırmaktı.
Hayatta yapmış olduğumuz hataları tek başımıza üstlenemeyeceğimizin bir göstergesidir o mesaj.
Yani toplum içerisindeki hareketlerimizde ayıplanacak olan sadece kendimiz değiliz.
Bunu kibar kibar yazsaydım okuyup geçecektin.
Halbuki artık ömrün boyunca unutmayacaksın.

Her motora bindiğinde bu sözleri hatırlayıp bana söveceksin.
Ama elin de ister istemez kaskına gidecek.

Ben amacıma ulaştım.
Bana kızmanda, ya da içinden söylenmende benim açımdan bir sakınca yok.
Yeterki ölme.


**********

Son olarak;
mesajın başındaki cümleyi Gergerli'ye yazdım.
Onunla benim aramda bir mevzudur.
Bir mesaj vermek istedim.
Aldı.

Benim kast etmediğim adamların ismini niye geçirip özür dilememi istiyorsun?


Asıl EA-Bolu'dan özür dilemesi gereken sensin.
Ben isim kullanmadığım halde, yaptığım tarife bakıp, bu adam olsa olsa EA-Bolu'dur sonucunu çıkartmışsın.:)
Neden acaba?:wiinkk:



benim için yorumlarının olduğunu söylemişsin ...senin,benim hakkımdaki düşüncelerini umursamıyorum bile,,ancak bunu cümlelere döktüğün takdirde iş değişir,,velhasılkelam seni, benim hakkımdaki bu düşüncelerini dile getirmen için tahrik'de etmiyorum!!! çünkü başkalarının hakkımda hele hele ailem hakkında ileri geri konuşmasına tahammül edemeyen biriyim..

şimdi sen topic sahibi arkadaşa bunları seni kızdırmak için söyledim aslında seni düşünüyorum vesselam gibi laflar etmişsin fakat şunu unutmaki bu arkadaşı kızdırmak için sarfettiğin sözcükler çoğunlukla ADANA,DİYARBAKIR,MUŞ,VAN VB GİBİ YERLERDE GENELDE CİNAYET SEBEBİDİR !!!!! bu yüzden taraflar birbirine bıçaklarla sopalarla girip birbirlerini katleder...(burda asarım keserim CİNAYET işlerim demiyorum !!!!)

gazetelerde çok rastladık buna.. gerçi sen yurtdışında yaşadığın için BELKİDE bizim vatanın kültürünü unutmuş olmalısın....

bu yüzden insanları uyarırken bunu, onların kişilik haklarına hakaret etmeden yapki bi anlamı olsun..

sana benim hakkımda sakın olaki böyle yorumlar yapma !!! dememin sebebini umarım anlamışsındır..

şimdi istersen takkeni önüne alıp bi kez daha düşün...!!!
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
benim için yorumlarının olduğunu söylemişsin ...senin,benim hakkımdaki düşüncelerini umursamıyorum bile,,ancak bunu cümlelere döktüğün takdirde iş değişir,,velhasılkelam seni, benim hakkımdaki bu düşüncelerini dile getirmen için tahrik'de etmiyorum!!! çünkü başkalarının hakkımda hele hele ailem hakkında ileri geri konuşmasına tahammül edemeyen biriyim..

şimdi sen topic sahibi arkadaşa bunları seni kızdırmak için söyledim aslında seni düşünüyorum vesselam gibi laflar etmişsin fakat şunu unutmaki bu arkadaşı kızdırmak için sarfettiğin sözcükler çoğunlukla ADANA,DİYARBAKIR,MUŞ,VAN VB GİBİ YERLERDE GENELDE CİNAYET SEBEBİDİR !!!!! bu yüzden taraflar birbirine bıçaklarla sopalarla girip birbirlerini katleder...(burda asarım keserim CİNAYET işlerim demiyorum !!!!)

gazetelerde çok rastladık buna.. gerçi sen yurtdışında yaşadığın için BELKİDE bizim vatanın kültürünü unutmuş olmalısın....

bu yüzden insanları uyarırken bunu, onların kişilik haklarına hakaret etmeden yapki bi anlamı olsun..

sana benim hakkımda sakın olaki böyle yorumlar yapma !!! dememin sebebini umarım anlamışsındır..

şimdi istersen takkeni önüne alıp bi kez daha düşün...!!!

Ne takkesi ne muşu aşiret mafyası reklamımı yapıcaksın forumda?:farao:

Muşlunun namusu şerefi varda bizim yokmu?

Neyse bu da bir ilk, moderatöre bildir butonu bir işe yaramış oluyor.:)
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
Ne takkesi ne muşu aşiret mafyası reklamımı yapıcaksın forumda?:farao:

Muşlunun namusu şerefi varda bizim yokmu?

Neyse bu da bir ilk, moderatöre bildir butonu bir işe yaramış oluyor.:)


konuya vakıf olmadan yorum yapmışsın hemen..

bu mesajdan çıkardığın salt anlam bumu ?yani aşiret mafyası reklamı!!
bak sanada 10 yaşındaki birine anlatırmış gibi anlatayım
ben her türlü insanın kapasitesine göre izah edebilirim

bir iinsanın ailesi hakkında kötü laflar etmek doğru değildir cık cık cık çok yanlış
bunu sana öğretmiş olmaları gerekir biraz geçmişe in belki hatırlarsın
özellikle doğudaki illeri saymamın sebebi oranın insanı bu tür şeyleri çoğunlukla kanla temizler fazla uzatmaz
lakin iş biraz daha batıya kaydığında durum daha farklı olur batının insanı daha ılımandır özürü kabul eder daha sorunsuz çözmeye çalışır...
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
konuya vakıf olmadan yorum yapmışsın hemen..

bu mesajdan çıkardığın salt anlam bumu ?yani aşiret mafyası reklamı!!
bak sanada 10 yaşındaki birine anlatırmış gibi anlatayım
ben her türlü insanın kapasitesine göre izah edebilirim

bir iinsanın ailesi hakkında kötü laflar etmek doğru değildir cık cık cık çok yanlış
bunu sana öğretmiş olmaları gerekir biraz geçmişe in belki hatırlarsın
özellikle doğudaki illeri saymamın sebebi oranın insanı bu tür şeyleri çoğunlukla kanla temizler fazla uzatmaz
lakin iş biraz daha batıya kaydığında durum daha farklı olur batının insanı daha ılımandır özürü kabul eder daha sorunsuz çözmeye çalışır...

Anlayamadım, bir de 5 yaşına anlatır gibi dene bakalım anlayacak mıyım.
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
moloz işte hepsi ne olacak şerefsizler devletin verdiği yetkiye güveniyor o yetki olmasa onda göreyim ozaman onun arka tarafını
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Zafer80;
başkalarının işine burnunu sokmamayı da mı öğretmediler sana?

Durup dururken adamı tahrik ettin.
Bu laflar bana söylenseydi şöyle yapardım böyle yapardım muhabbetine girdin.
Üstüne üstlük kalkıp bana posta koydun.

Sonra cevabını verince de aşiretçi oldun mafya oldun.

Senin doğruların beni hiç enterese etmiyor.

Demişsinki yurt dışında yaşadığın için bizim vatanın kültürünü unutmuşsun.
Sizin vatan neresi hocam?
Benim vatan dediğim yerde senin yaptığın tarife uyan şeyler milyonda bir olur.


Sanırım aynı vatandan değiliz.
Dolayısıyla aynı kültürden olmamızı da bekleme.
Senin kültür diye tarif ettiğin şeyi de ben almayayım saol.

Önce sen kendine bir sor bakalım.

Bu adam bir mesaj yazmış.
Mesajın muhattabı alınmamış.
Çünkü arkadan başka bir mesaj yazmış.
Yazdığı mesajda en ufak bir ima yok.

Fakat nedense sen arkadaşı kışkırtma gereği duymuşsun ve sana yorum yazdığım mesajı yazmışsın.
Neden böyle bişey yaptın ki?
Yani o arkadaşı kışkırtarak eline ne geçti?

Yazdığın abuk subuk tehdit mesajına tepki gösteren arkadaşın da zekasını aşağılamışsın.
Bundan ne kazandın?

Ben adama o satırları bilinçli yazdığımı söylüyorum.
Sen hala bana terbiye öğretmeye çalışıyorsun.
Ne geçecek eline?

Kendin bilmediğin mevzuyu başkasına öğretmeye kalkıyorsun.

Neyse;
konu başka yere kaydı.
Saçmalıklar üzerine sidik yarıştıracak değilim.


Sakın olaki ahlak dersleri vermeye kalkma.
Vereceğin dersin ana temasını anladık.
Gerisini almayalım.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Zafer80;
başkalarının işine burnunu sokmamayı da mı öğretmediler sana?

Durup dururken adamı tahrik ettin.
Bu laflar bana söylenseydi şöyle yapardım böyle yapardım muhabbetine girdin.
Üstüne üstlük kalkıp bana posta koydun.

Sonra cevabını verince de aşiretçi oldun mafya oldun.

Senin doğruların beni hiç enterese etmiyor.

Demişsinki yurt dışında yaşadığın için bizim vatanın kültürünü unutmuşsun.
Sizin vatan neresi hocam?
Benim vatan dediğim yerde senin yaptığın tarife uyan şeyler milyonda bir olur.


Sanırım aynı vatandan değiliz.
Dolayısıyla aynı kültürden olmamızı da bekleme.
Senin kültür diye tarif ettiğin şeyi de ben almayayım saol.

Önce sen kendine bir sor bakalım.

Bu adam bir mesaj yazmış.
Mesajın muhattabı alınmamış.
Çünkü arkadan başka bir mesaj yazmış.
Yazdığı mesajda en ufak bir ima yok.

Fakat nedense sen arkadaşı kışkırtma gereği duymuşsun ve sana yorum yazdığım mesajı yazmışsın.
Neden böyle bişey yaptın ki?
Yani o arkadaşı kışkırtarak eline ne geçti?

Yazdığın abuk subuk tehdit mesajına tepki gösteren arkadaşın da zekasını aşağılamışsın.
Bundan ne kazandın?

Ben adama o satırları bilinçli yazdığımı söylüyorum.
Sen hala bana terbiye öğretmeye çalışıyorsun.
Ne geçecek eline?

Kendin bilmediğin mevzuyu başkasına öğretmeye kalkıyorsun.

Neyse;
konu başka yere kaydı.
Saçmalıklar üzerine sidik yarıştıracak değilim.


Sakın olaki ahlak dersleri vermeye kalkma.
Vereceğin dersin ana temasını anladık.
Gerisini almayalım.

ukala bi adamsın bay çokbilmiş coq. biraz esnek ol, haddini aşan şeylerde yazma bence. fikirlerini okuyorum filanda, ara sıra garip çıkışlar yapıyosun düzgün düzgün cümleler kurarak. lüzumsuz işler. belaltı wuruyosun.
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
97
Aslında coq strateji uyguluyor konuyu farklı bir noktaya getiriyor çakıştırıyor ensonunda vuruyor. coq kardeş yanlış anlama ama şunuda unutma yanlış sözler söyleyerek kimseye doğruyu gösteremezsin yaptığın iş biraz tezgah kurmak işi bizim burada social engineering diyorlar ancak bu yöntemleri hiçbirzaman dost ortamlarında kullanıyoruz. tabi amaç dostluksa....
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
166
olay yerine gelen trafik polisi arkadaşının suçdan dolayı ceza almaması için kollicak ya ne demiş ;

trafik polisi : ''sende ve motorunda bi sey yok sikayetci olursan trafik.. vb. masraflı olur ve polis olduundan bi sey cıkmaz dedi .


polis bunumu yapar haklının hakkınımı arar. olayı gerekli merciye sevkeder.olaydaki polisleri savunan arkadaşlardan cevap bekliyorum.

bu COQ kardeşimizde hep bana düşmanlık yapar. ben ne dersem aksini idda eder hakaret eder. tavuğuna kışt mı dedim ne. ben ağzımı açarsam illallah dedirtirim. bu son tartışmamız olsun.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
Zafer80;
başkalarının işine burnunu sokmamayı da mı öğretmediler sana?

Durup dururken adamı tahrik ettin.
Bu laflar bana söylenseydi şöyle yapardım böyle yapardım muhabbetine girdin.
Üstüne üstlük kalkıp bana posta koydun.

Sonra cevabını verince de aşiretçi oldun mafya oldun.

Senin doğruların beni hiç enterese etmiyor.

Demişsinki yurt dışında yaşadığın için bizim vatanın kültürünü unutmuşsun.
Sizin vatan neresi hocam?
Benim vatan dediğim yerde senin yaptığın tarife uyan şeyler milyonda bir olur.


Sanırım aynı vatandan değiliz.
Dolayısıyla aynı kültürden olmamızı da bekleme.
Senin kültür diye tarif ettiğin şeyi de ben almayayım saol.

Önce sen kendine bir sor bakalım.

Bu adam bir mesaj yazmış.
Mesajın muhattabı alınmamış.
Çünkü arkadan başka bir mesaj yazmış.
Yazdığı mesajda en ufak bir ima yok.

Fakat nedense sen arkadaşı kışkırtma gereği duymuşsun ve sana yorum yazdığım mesajı yazmışsın.
Neden böyle bişey yaptın ki?
Yani o arkadaşı kışkırtarak eline ne geçti?

Yazdığın abuk subuk tehdit mesajına tepki gösteren arkadaşın da zekasını aşağılamışsın.
Bundan ne kazandın?

Ben adama o satırları bilinçli yazdığımı söylüyorum.
Sen hala bana terbiye öğretmeye çalışıyorsun.
Ne geçecek eline?

Kendin bilmediğin mevzuyu başkasına öğretmeye kalkıyorsun.

Neyse;
konu başka yere kaydı.
Saçmalıklar üzerine sidik yarıştıracak değilim.


Sakın olaki ahlak dersleri vermeye kalkma.
Vereceğin dersin ana temasını anladık.
Gerisini almayalım.


konuyu farklı yerlere çekme

öncelikle burada bir insana ve onu yetiştiren insanlara hakaret ediyorsun bunun haklı bi tarafı yok yapılması gereken tek şey özür dilkemektir,,, yok ben seni düşünüyorum filan deyip hala kendini savunmaya çalışman yersiz.... öncelikle bunu idrak et

''başkalarına yapılan haksızlığa sessiz kalan bizden değil'' demiştir (Hz.ALİ.)
dolayısıyla benim yaptığım şey yukarıda örnek verdiğim söze parelel bi yaklaşım!!! buna başkalarının işine burnunu sokmak denmez...
bana vatanımı kültürümü soruyorsun !!!,, işte aramızdaki en büyük kültür farkı...

ayrıca eğer bir konuyu tartışıyorsanız konuyu saptırmadan tartışın ,, benim ağzımdan aşiret mafya gibi laflar çıkmadı

tehdit filan etmedim sadece uyardım yarın öbürgün sen yine rahat durmayıp benimde herangi bi mesajıma böyle bi cevap vermeyesin sakın diye ,,,bunun hala arkasındayım,, bunun ismi tehdit değil uyarıdır,,

senin doğruların beni enterese etmiyor demişsin etseydi şaşardım zaten

ayrıca burda bahsedilen doğru benim doğrum değil , insanlığın doğrusudur!!! senin yaptığın hakareti kabul edecek bi insan çıkmaz,,,eğer sen bunu başkalarına yapıyorsan başkalarının sana yapmasınıda doğal karşılarsın ki zaten bu durumda sana daha fazla bişey yazmam çünkü bu tür şeyler bana göre doğal değil!!!!! bunca şeye rağmen yinede özür dilemeyip hala kendini savunacaksan buda senin yapın....
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
312
Aslında coq strateji uyguluyor konuyu farklı bir noktaya getiriyor çakıştırıyor ensonunda vuruyor. coq kardeş yanlış anlama ama şunuda unutma yanlış sözler söyleyerek kimseye doğruyu gösteremezsin yaptığın iş biraz tezgah kurmak işi bizim burada social engineering diyorlar ancak bu yöntemleri hiçbirzaman dost ortamlarında kullanıyoruz. tabi amaç dostluksa....

O taktigi IQ'su minimum 70-80 olanlar uygulayabilir

Neyse Ben sadece yaptıım bi kazayı anlattım; bi gecmis olsun demeniz yeterli olurdu... Bunu niye bu kadar büyüttügünüzü anlamadım polisle kaza yaptım ama polislerin geneline bisey demedim ha o polis bu forumdaysa o gelsi karsı cıksın:p
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
aleni biçimde Türk Polisi hakkında yazdığınız bu yazılar bilişim suçları kapsamında suç unsurudur. Harbi biri bir ihbar etse evinizden gelip alırlar :queen:

Polise mukavemetten mahkemem hala devam ediyor ben fıyayım :mrgreen:

yahu bu arada bu kadar uzun yazı yazmaktan sıkılmıyormuyuz ? eskiden bende yazardım ama artık çok bayıyo :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst