- Katılım
- 25 May 2006
- Mesajlar
- 2,615
çok garip ya arkadaşların bir çoğunun yorumu nasrettin hoca fıkraları gibi olmuş "hırsızın hiç mi suçu yoktu???" tabi burda hırsız polis oluyorpek çok kişi yırttığına dua et fln diyor bu sitede garibime gitti doğrusu arkadaşım sana da çok geçmiş olsun ne olur ne olmaz diye bir daha kaskını takmayı da ihmal etme bence
Garipsenecek bir husu yok ki:bounce:
Polis ( öncelikle insan ) görmedim, görseydim kaza olmazdı demiş! yanlışmı bu ifade ya da eksikmi? hakaretmi? doğal ve büyütlecek tekbir yanı olan bir kaza.
büyütülecek yan ise: hiç bir tedbir almadan motosiklet üzerine oturan
'' mağdur '' kardeşimiz:bounce: hem suçlu hen mağrur! evdekiler duyarsa diye bile düşünmüş baksanıza:wiinkk: