Foruma 1 gün girmedim yine meydan boş kalmış..Babayiğitlik toprağından
alıp üstünü bulamış ve ortaya çıkılmış..
Yanlız unuttukları birşey varki meydana çıkarken yağlanmak gerekir iyi kıvırmak için..
Şimdi yazacaklarım da bu siteye 3-5 aydır üye olupta mesaj sayısını tavan yapma çabasına girenlere..
Bir konuya vukuf olmadan önce konuyu iyi okuyun ,anlayın ve seviyeniz dahilinde gerek duyulunca cevap yazmaya çalışın..
Burası delikanlılık, babayiğitlik sitesi değil, laf sokup çıkılan sivridilliler sitesi değil,
devletin kurumlarına ve memurlarına küfür edilecek site hiç değil..
Seviyenizi bilin, kimseye ahlak dersi vermeye çalışmayın..
Ahlak ve kültür
bilginizi kendinize ve ailenize saklayın..
Olaki içinizden birine gerekebilir o an elinizin altında bulunsun..
Şimdi yazacaklarım da hem eski hemde yeni üyelere..(Eski üyedir fakat yeni yeni ısınmaya çalışanlar da dahildir.)
Sanal dünyada yazdığınız her kelimenin ölçüsünü ve değerini bilmeden yazmayın..
Çünki Kanunlar tek kalemdir..Aşiret, mafya, doğu, batı kültürüne göre işlemez..
Kullandığınız kelimeler gün gelir mermi gibi döner size değer..
Değmekle de kalmaz delip geçer..
Geçmekle de kalmaz arkanızda duranlarıda hedefi içine alır..
Yani kısacası bir konu üstünde yorum yaparken karşınızdakinin seviyesine
göre davranıp mesaj yazın veya yazmayın..Kimsenin avukatlığını veya
tetikleyiciliğini yapmayın..
Yapmaya devam edeceksenizde aleni olarak yapın..
Uyduruk nicklerin arkasına saklanıp sıkmayın..Hedef bulmada zorlanırsınız..
Lafı fazla sok-çıkar yapmadan bitireyim..
Çünki bana verilen sok-çıkar yetkisi bu kadar..Yetkimi aşmayayım.
Konu gerekli (YETKİLİ) kişiler tarafından şuan okunuyor zaten..
Bu ne demektir ;
karanlık bir tünele girdik herkes farını yaksın.Kaza geliyorum demez.DEMEKTİR..
.
Konuyu Toplam 4 üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 3 Misafir)
muratgergerli