Motosiklet Kazası-Polis araba kullanmayı bilmez mi??

Katılım
24 Tem 2008
Mesajlar
37
çok garip ya arkadaşların bir çoğunun yorumu nasrettin hoca fıkraları gibi olmuş "hırsızın hiç mi suçu yoktu???" tabi burda hırsız polis oluyor :) pek çok kişi yırttığına dua et fln diyor bu sitede garibime gitti doğrusu arkadaşım sana da çok geçmiş olsun ne olur ne olmaz diye bir daha kaskını takmayı da ihmal etme bence
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
ben bu iki arkadaşı kınıyorum. bu polislerin yaptığı suçu desteklemek ve suçun geniş kitlelere yayılmasını sağlamaktır.



dostum polisler hiçbirzaman saygılı ve duyarlı deildir. kendi kıçından başka bişeyi düşünmez. yedirirsen bakar. yedirmessen satar. ben polis amirine küfrettim yumruk attım. mahkemelik oldum. sonuç: polis tahrik edici ve bazı bikaç suçtan dolayı maaş tan kesinti cezası aldı. ve bizim çevremizdeki bazı polisler benim şikayetimin neticesinde adam oldu. ister kabul et ister etme



dostum bu arkadaş istediği kıyafetle motora biner ister kask takar ister takmaz. bu kazada suçlu olduğunu göstermez. kask takmamasının cezası kaza yapmak deil. 50-60 ytl civarı bir miktar. polisin kendini sokakların kralı zannetmesi yüzünden ne hallere düşmüş sende gidip polisin kıçını savunuyorsun. arkadaşımıza destek olalım. polise yalakalık yapmak adına haklının hakkını yemiyelim.


ensen sağlamsa zengin isen, yada çok sağlam bi avukatın varsa hiçbi polis sana kanunsuz davranış kötü muamele edemez, biz türk vatandaşlarının verdiği bu üniformayı lekeleyemez.

ben cafe, bilardo, internetcafe işletmeciliği yaptım. polislerin 100 lercesini tanırım. maaaşı az geliyorsa polislik yapmasın. genç polisler eskiler gibi deil hepsi ünv. mezunu adamlar. bunlar eski sistemi düzeltir dedik. bi baktık eksi polisler yenileri bozdu. yani türkiyede herşey eski tas eski hamam misali gidiyor. insanda allah korkusu olursa adalette kusur etmez ama ne yazıkki çoğu kimse bencil önce kendini düşünüyor. bizim verdiğimiz yetkiyi kendisi için kullanıyor. bide polislerin hepsi arkadaşları sıçluda olsa kolluyor. suçunu örtbas ediyor. sivil biri ufak bi suç işlese tepesine biniyor. böle adamları görevden atarsak suçlar daha çok azalır kanaatindeyim.

Sakin ol biraz kardeşim..Boşver dünyayı..:)

Bak esnafmışsın da:)...Gün gelir yardım için karakolun yolunuda tutarsın..:pr:
Düşmeyen kalkmayan yok bu dünyada..:rendeer:
Kardeş olarak diyorum sakin ol biraz..:wiinkk:

eğer boluya gelipte yardıma ihtiyacı olan olursa beni arayabilir. 05326713099.
işyerim bolu merkezde CYBERNET1 VE CYBERNET2 adlı internet kafeler. eğer uğrarsanız buyrun bi çayımı için. İş no: 0374 2132924

Bu kadar sinirliysen ben Bolu'ya gelince nasıl çay içmeye yanına gelirim ki..
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla kardeşim keşke şikayetçi olsaydın ben olsam sonuna kadar ugraşırdım bunların hepsi böyle ama hepsi... bide halkla polis elele derler aman elleri uzak dursun....
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
166
muratgergerli dostum çok teşekkür ederim. haksızlığa tahammül edemiyorum. bende bunlar gibi kaç tane olayla yıllarca uğraştım durdum. bir akrabam emniyet müdürü. ama polisimiz ve yöneticilerimiz görevini tam yapsa ülkemiz cennet olur. haksızmıyım. bu arada siteni çok bveğendim


http://www.muratgergerli.com.tr.tc/
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
97
Sitede polislerin olması bazen böyle sakıncalı durumlar doğuruyor allah korusun gece 04 te evden alınmayalım :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Gergerli,
:mrgreen:
Yorum yazma bir süre babacım.
Ben sonra senden özel yorum isteyeceğim.

sinirlerini yerinden hoplatan arkadaşı da kaale alma.
Biz daha önce teraziye koyup tarttık o arkadaşı.
Terazi bozuk herhalde. Kilo çekmedi.:)

Topiği açan arkadaş.
Sözüm sana.
Kazanın oluş biçimi belki de polisin suçudur.
Yani görmediğimiz ve yaşamadığımız için bu konuda seni haklı veya haksız görmek gibi bir lüksümüz yok.

Ammaa!

Vücudundaki yara berenin suçu polisin değil arkadaşım.
Kask yoktu diyorsun.
Tişörtle kullanıyordum diyorsun.

Bu senin tercihin.
Bak bir arkadaşımız da yazmış.
Senin tercihine kimse karışamaz.:)
Eh öyle olunca da,
sonucuna katlanacaksın.

Kırık çıkık olmadığına şükret.
Aptallığının bedelini çok ucuz ödemişsin.
Polisin suçu ne burda?

Suç seni böyle aptalca motosiklet kullanacak şekilde yetiştirenlerde.

Sen bu lafı sakın üzerine alma.
Lafım sahibinedir.
Seni yetiştirenlere yani.

Kazadır olur.
Haklı olman birşeyi değiştirmez.
Kask kullanmıyorsun.
Üzerinde koruma yok.
Durup dururken düşsen, belediyeyi suçlayacaktın.
Olmadı karayollarına iki laf sokup rahatlayacaktın.
Ama bu kez düşmene bir başkası vesile oldu.
Yani suçlayacak adam var çok şükür.

Bir daha ki sefere suçlayacak kimse bulamazsan ne yapacaksın?


Bence buralarda biraz daha takıl.
Motosiklet kullanmanın adabını öğren.

Sonra haklı olduğun bir konuda gel.
Polislere beraber küfredelim.:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
muratgergerli dostum çok teşekkür ederim. haksızlığa tahammül edemiyorum. bende bunlar gibi kaç tane olayla yıllarca uğraştım durdum. bir akrabam emniyet müdürü. ama polisimiz ve yöneticilerimiz görevini tam yapsa ülkemiz cennet olur. haksızmıyım. bu arada siteni çok bveğendim


http://www.muratgergerli.com.tr.tc/

Bak gördün mü?.:pr:.Akraban bile varmış polis....:)

İşte bazen kendimizi fazla kaptırıyoruz olaylara.Sonucunu düşünmeden...
Dediğim gibi sakin olmak ve olgun davranmak kişiliği yansıtır...:cat:

Ben yatacam dedim bir başka topicde ve o topic sahibi Hocam da şuan köşeden bizi izliyor..:p
O na ayıp olmasın ben kaçacam pardon yatacam artık..:)

Kimse kimsenin kalbini kırmasın..Benim dileğim ve arzum bu...:wiinkk:
Yoksa kırılacak öyle şeyler varki anlatmaya kalksam diliniz uçuklar..

Coq Hocam şimdi gördüm valla yazını..Abicim sende ne hızlı bir Horozsun:mrgreen: yaw..
Yetişemiyorum sana..:)
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ben yatacam dedim bir başka topicde ve o topic sahibi Hocam da şuan köşeden bizi izliyor..:p
O na ayıp olmasın ben kaçacam pardon yatacam artık..:)

Biz polis yatmasın bizi beklesin diye vergi ödüyoruz.
Adam yatmaya gidiyor.:p
İyi sen yat.
Biz bekleriz memleketi.:pl: :bounce:

Coq Hocam şimdi gördüm valla yazını..Abicim sende ne hızlı bir Horozsun:mrgreen: yaw..
Yetişemiyorum sana..:)

Fenayımdır.:mrgreen:
Çift klavye kullanıyorum.:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum bu arkadaş istediği kıyafetle motora biner ister kask takar ister takmaz. bu kazada suçlu olduğunu göstermez. kask takmamasının cezası kaza yapmak deil. 50-60 ytl civarı bir miktar. polisin kendini sokakların kralı zannetmesi yüzünden ne hallere düşmüş sende gidip polisin kıçını savunuyorsun. polis kadı gibi kasılarak gezmese etrafına dikkat etse; görmeden çarptım diyecek bir durum oluşmazdı zaten. arkadaşımıza destek olalım. polise yalakalık yapmak adına haklının hakkını yemiyelim

Sabah sabah hiç güleceğim yoktu, ama seviyesiz mesajına bir bayan olarak karşılık vermeyeceğim. Ama yok yok tutamayacağım kendimi :pr:

Bir : Polisi tanımam etmem banane. Yalakalık lugatım da yer almaz.
İki : Benim derdim öncelikle para cezası değil. Kask takmamasına takılırım.
Neden ??? Bu hobiye bulaştıysak canımız kıymetli olmalı. Giyim kuşamına dikkat edeceksin. Elbette " Ay bu kask takmamış, ben buna çarpayım. "
diye bir mantık olamaz ama arkadaş da küfür ederek haklı olduğunu ispatlayamaz. Hele hele bunu göğsünü gere gere anlatamaz.
İster polise küfür etsin ister öğretmene. Yanlış şeyler bunlar. Senin de onu korumak için saçma sapan kelimeler kullanman yanlış.
Avukatı değilsin bir şeyi değilsin. İnan sabah sabah hem güldüm hem çok sinirlendim. Toparlayamıyorum kelimeleri. Ama bu kadar yeter sanırım.

Daha fazla seviyenize inemeyeceğim !!!!!!!!!!!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
142
ÇOK geçmiş olsun. ama sanırım tanrı sana o sırada görülmez bir kalkan sarmış haberin olsun. Polis sana gıcıklık olsun diye kasksız çıkmana ceza da yazabilirdi bide o hırsla adamı parçalardın heralde. Çok geçmiş olsun, lütfen ölümü erteleyelim..
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hiç kimse bilerek ve isteyerek kimseye çarpmaz. Çok çok geçmiş olsun ama sen de kask yok koruma yok, çıkmışsın yola. Kendi kendini riske etmişsin. Şu aletin üstüne her bindiğinizde başınıza birşey gelecekmiş gibi düşünün. Ona göre giyinip kuşanın. Bi arkadaş yazmış, istediği gibi motora biner, kask takar takmaz. Kural nedir? Motosiklete kasksız binilmez! Binersen de sonuçlarına katlanırsın. Ucuz atlatmışsın. Polisi de suçlu bulmuyorum, kaza bu. Suçlu değil ama hatalı olabilir. Neyse, geçmiş olsun tekrar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun. bence karşıdakinin polis olup olmamasından çok o anki tepkisi önemli. ben genelde önüme kıran kişinin (genelde bu kişiler taksici olur) yanına gelir. Hocam bide aynaya baksaydın süper olurdu derim. genelde ben öyle tepki gösterdiğim için hiç ters cevap almadım "kusura bakma kardeşim bir hatamız olduysa özür dilerim" der geçerler. aynısı kaza içinde geçerli adı üzerinde kaza. bilerek yada istemiyerek gelisen olay. eğer bende bişey yoksa karşıdakininde tavrıda insancaysa pek takmam.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
312
Hiç kimse bilerek ve isteyerek kimseye çarpmaz. Çok çok geçmiş olsun ama sen de kask yok koruma yok, çıkmışsın yola. Kendi kendini riske etmişsin. Şu aletin üstüne her bindiğinizde başınıza birşey gelecekmiş gibi düşünün. Ona göre giyinip kuşanın. Bi arkadaş yazmış, istediği gibi motora biner, kask takar takmaz. Kural nedir? Motosiklete kasksız binilmez! Binersen de sonuçlarına katlanırsın. Ucuz atlatmışsın. Polisi de suçlu bulmuyorum, kaza bu. Suçlu değil ama hatalı olabilir. Neyse, geçmiş olsun tekrar...
Dogru sölüyorsunuz kask takmalıydum dersaneden dönüyordum kask takmamıstım normalde takardım önlemimi alırdım kask takmamakla ve polise bagırmakla hatalıyım ama kask cezası vb. ceza yememem, polisin kazayı örs pas etmesi benim kaza da hatalı olmadıımı gösterir zaten hatalı olsaydım polis arabasının camurluuydu, trafik gideriydi, kask cezasıydı 400-500 ytlden asagı kurtaramazdım.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Kaza iste görsem carparmıydım

suçunu kabul etmiş işte daha ne istiyosun ki? sanki sen hiç hata yapmıyomusun, şimdi böyle söyleneceğine kask kullanıp kaza sonrasında da tutanak tuttursaydın o zaman, adı üstünde kaza bu.. bununla kurtulduğuna şükür, geçmiş olsun..
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Aynalardaki kör noktayı unutmayalım lütfen. Otomobil gibi araçların sağında yada solunda giderken bir an için aynada görünmez olabiliriz. Aslında kural olarak dönüleceği zaman hem aynadan kontrol edilmedi hemde baş dönülecek tarafa çevrilip göz ile kontrol edilmelidir. Polis büyük ihtimalle aynaya baktı ve seni görmedi. Başını çevirseydi seni çok rahat görebilirdi ama yapmamış heralde.
Kör nokta özellikle sizin aracı çok yakınıda olduğunuzda girilen bir yer. Sizde bu nedenle polisin görmedim demesine anlam veremiyorsunuz.
Geçmiş olsun diyor biraz daha dikkatli olmanızı temenni ediyorum.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Geçmiş olsun allah beteriden korumuş yinede!

Gergerli,
:mrgreen:
Yorum yazma bir süre babacım.
Ben sonra senden özel yorum isteyeceğim.

sinirlerini yerinden hoplatan arkadaşı da kaale alma.
Biz daha önce teraziye koyup tarttık o arkadaşı.
Terazi bozuk herhalde. Kilo çekmedi.:)

Topiği açan arkadaş.
Sözüm sana.
Kazanın oluş biçimi belki de polisin suçudur.
Yani görmediğimiz ve yaşamadığımız için bu konuda seni haklı veya haksız görmek gibi bir lüksümüz yok.

Ammaa!

Vücudundaki yara berenin suçu polisin değil arkadaşım.
Kask yoktu diyorsun.
Tişörtle kullanıyordum diyorsun.

Bu senin tercihin.
Bak bir arkadaşımız da yazmış.
Senin tercihine kimse karışamaz.:)
Eh öyle olunca da,
sonucuna katlanacaksın.

Kırık çıkık olmadığına şükret.
Aptallığının bedelini çok ucuz ödemişsin.
Polisin suçu ne burda?

Suç seni böyle aptalca motosiklet kullanacak şekilde yetiştirenlerde.

Sen bu lafı sakın üzerine alma.
Lafım sahibinedir.
Seni yetiştirenlere yani.

Kazadır olur.
Haklı olman birşeyi değiştirmez.
Kask kullanmıyorsun.
Üzerinde koruma yok.
Durup dururken düşsen, belediyeyi suçlayacaktın.
Olmadı karayollarına iki laf sokup rahatlayacaktın.
Ama bu kez düşmene bir başkası vesile oldu.
Yani suçlayacak adam var çok şükür.

Bir daha ki sefere suçlayacak kimse bulamazsan ne yapacaksın?


Bence buralarda biraz daha takıl.
Motosiklet kullanmanın adabını öğren.

Sonra haklı olduğun bir konuda gel.
Polislere beraber küfredelim.:wiinkk:

::plus1::::plus1:: Coq sen tesadüfen Denizli'limisin:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
Gergerli,
:mrgreen:
Yorum yazma bir süre babacım.
Ben sonra senden özel yorum isteyeceğim.

sinirlerini yerinden hoplatan arkadaşı da kaale alma.
Biz daha önce teraziye koyup tarttık o arkadaşı.
Terazi bozuk herhalde. Kilo çekmedi.:)

Topiği açan arkadaş.
Sözüm sana.
Kazanın oluş biçimi belki de polisin suçudur.
Yani görmediğimiz ve yaşamadığımız için bu konuda seni haklı veya haksız görmek gibi bir lüksümüz yok.

Ammaa!

Vücudundaki yara berenin suçu polisin değil arkadaşım.
Kask yoktu diyorsun.
Tişörtle kullanıyordum diyorsun.

Bu senin tercihin.
Bak bir arkadaşımız da yazmış.
Senin tercihine kimse karışamaz.:)
Eh öyle olunca da,
sonucuna katlanacaksın.

Kırık çıkık olmadığına şükret.
Aptallığının bedelini çok ucuz ödemişsin.
Polisin suçu ne burda?

Suç seni böyle aptalca motosiklet kullanacak şekilde yetiştirenlerde.

Sen bu lafı sakın üzerine alma.
Lafım sahibinedir.
Seni yetiştirenlere yani.

Kazadır olur.
Haklı olman birşeyi değiştirmez.
Kask kullanmıyorsun.
Üzerinde koruma yok.
Durup dururken düşsen, belediyeyi suçlayacaktın.
Olmadı karayollarına iki laf sokup rahatlayacaktın.
Ama bu kez düşmene bir başkası vesile oldu.
Yani suçlayacak adam var çok şükür.

Bir daha ki sefere suçlayacak kimse bulamazsan ne yapacaksın?


Bence buralarda biraz daha takıl.
Motosiklet kullanmanın adabını öğren.

Sonra haklı olduğun bir konuda gel.
Polislere beraber küfredelim.:wiinkk:

...cog efendi bu ne biçim bi yorumdur böyle..!!! burdaki insanlara ve dahası onları yetiştirenlere bu denli pervasızca sövüyosun.... :farao::farao:

buna rağmen bunca küfürü yiyip sesini çıkarmayan arkadaş sanada pes diyorum ben burda fıttırdım yahu nasıl sessiz kalırsın !!!:pr::pr::farao:

neyse cog efendi burdan sana önemli uyarı!!!! olurda yarın birgün benimde mesajıma bu şekilde bi yorum yapmayasın.!!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst