- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #7,001
günaydın millet....
hafta sonu gezisine hanımdan yediğim veto sonucunda maalesef katılamayacağımı bildiririm...:salut:
motora t-shirt ve şortla bindiğini de söylemek lazım sanırım hanıma
günaydın millet....
hafta sonu gezisine hanımdan yediğim veto sonucunda maalesef katılamayacağımı bildiririm...:salut:
günaydın millet....
hafta sonu gezisine hanımdan yediğim veto sonucunda maalesef katılamayacağımı bildiririm...:salut:
olur mu abi ya sen olmadan gidilmez ki şimdi kim doğruycak domatesleri
sabah sabah güldürdün beni yawww :mrgreen::mrgreen::mrgreen:![]()
motora t-shirt ve şortla bindiğini de söylemek lazım sanırım hanımabu kadar etkili olduğunu bilsem dün sana o kadar çene yormazdım valla hiç :queen:
olur mu abi ya sen olmadan gidilmez ki şimdi kim doğruycak domatesleri
şaka bi yana abi yenge de gelsin yakın bi yerlere gideriz
olur mu abi ya sen olmadan gidilmez ki şimdi kim doğruycak domatesleri
ben onları size cumartesiden doğrar hazır ederim... procanla beraber.. gerçi onun bi eli çalışmıyo şimdilik ...(ama çene maaşallah)
olur mu abi ya sen olmadan gidilmez ki şimdi kim doğruycak domatesleri
sabah sabah güldürdün beni yawww :mrgreen::mrgreen::mrgreen:![]()
pısst delüğanlı senle çekindiğimiz fotoları koyda kendime ekleyim..:cat:
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
pazar gezisine katılalım beyler bayanlar
[ 24.08.2008 ] [ ANKARA MT ] Kesikköprü Gezisi
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/49269-[-24-08-2008-]-[-ankara-mt-]-kesikkopru-gezisi.html
OK abi biz gene ekmek arası yapar getiririz sana
günaydın millet....
hafta sonu gezisine hanımdan yediğim veto sonucunda maalesef katılamayacağımı bildiririm...:salut:
hayırdır foruma bayağı aşina olmuşuz konu falan açmalar ne iş ?![]()
hayırdır foruma bayağı aşina olmuşuz konu falan açmalar ne iş ?![]()
ben açtırdım konuyu
kalbimi kırdın :salut:
davut abinin isteği üzerine açıldı :queen:
ne be kıvırma beklıyoruz delı ettın kaşla göz arası
yav güzel adam... inan gelecek bi durumum olsa biliyon saniye düşünmem... ama bunu zorlamam aile faciası falan yaniii