[Ankara - MT]

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
günaydın millet....

hafta sonu gezisine hanımdan yediğim veto sonucunda maalesef katılamayacağımı bildiririm...:salut:

motora t-shirt ve şortla bindiğini de söylemek lazım sanırım hanıma :p bu kadar etkili olduğunu bilsem dün sana o kadar çene yormazdım valla hiç :queen:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
motora t-shirt ve şortla bindiğini de söylemek lazım sanırım hanıma :p bu kadar etkili olduğunu bilsem dün sana o kadar çene yormazdım valla hiç :queen:

sevgili procum sen bi iyileş ben o zaman cevap verecem sana... şimdi öyle yarım yamalak zorlamiyim seni...

olur mu abi ya sen olmadan gidilmez ki şimdi kim doğruycak domatesleri :(

şaka bi yana abi yenge de gelsin yakın bi yerlere gideriz

dert hanımın gelmesi değil dünd e deim yaaa bizim kızın sınavı var pazartesi... onunla ilgilenmemiz lazım oldu.....

olur mu abi ya sen olmadan gidilmez ki şimdi kim doğruycak domatesleri :(

ben onları size cumartesiden doğrar hazır ederim... procanla beraber.. gerçi onun bi eli çalışmıyo şimdilik ...:p (ama çene maaşallah)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
7
atv kiralarken kask takmak zorunlu mu?

selamlar arkadaşlar

bir konuyu danışmak istiyorum sizlerle

3 gün önce bir iş için istanbula gittiğimde arkadaşımla atv kiraladık ve atvnin sağ tarafa az dönmesi sonucu ormanda kaza yaptım ve kafama 7 dikiş atıldı.

atv kiraladığımız yer benden atvde oluşan hasarı karşılamamı istiyor ben de atvnin sağa dönmediğini ve kasksız kiralamasının yasaya aykırı olduğunu iddia ediyorum.

benim kanaatimce kiralayan yerin kask bulundurmaması ve bize atvyi kasksız vermesinden dolayı hasarı ödetmesi şöyle dursun benim hastane masraflarımı karşılaması lazım.

atvnin kasksız kiralanamayacağıyla ilgili yönetmelik tarzı bir yasal belge biliyor musunuz?

hakkımı nasıl savunabilirim? yardımınız için teşekkürler...
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
okulda okuduğumuz kadarıyla yasalar önünde ortak görünüyorsunuz hatta vergi cezası bile varken sen kullanırken durdursalar beraber ödersiniz diye biliyorum...
ancak sen kağıt imzaladıysan başka yazılanlara göre değişir.
ayrıca kasko yaptırmaları mecburi kasko öder parayı yoksa onları suçu
Profesyonel bir yardım alırsan daha iyi olur.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst