Bu şişko ancak buna sığar zaten...![]()
zenginin malı züğürdün çenesini yorar:queen:
hayırlı olsun da motorsiklet trafiğe takılıyorsa ya motorsiklet motorsiklet değildir yada süren motorsikletçi değildir. (30.000 dolara yazık olmuş)
Hehe..Para var,motor var..Şişko mişko ama 30.000 dolarlık 3 tekerliye biniyor neticede..Paraya bakıyor her şey..125'lik çakma süpersport değil ama bakarsın kafasına eser alır da bi YZF R1..Sadece kemik kurularına mı özel motor denen icat?Yakışır Recep İvedik'e..Yürrrüüü Şahan,kim tutar seni...
bu motor aslında 27000 dolarkazık yemiş
![]()