selam ben adanadan 3aydır siteyi takip edyodum yeni üye oldum

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Olum aptalmısın :p mooootooosiklet ne :p
Kendini anlat biraz yaşın kaç ne iş yaparsın ne motrun var ne almak istersin falan filan :p
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
32
tegu ne derse yapın hemen yoksa küsüyor:mrgreen: ben o motor yazısını ölesine yazdım :pr:

yaşım 17 inşallah 1 hafta sonra hyosung gt 250r alacam meslek eczanede çalışyom hayalim 600rr hemde movıstar :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
e hoşgeldın dıyelım de hakkaten ınmısın cınmısn yazılar dok kendını bıraz
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Cok fena bı motor bızım bı arkadas 260 yaptım dıo Sende yaparsın bence 600 luk alma..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
tegu ne derse yapın hemen yoksa küsüyor:mrgreen: ben o motor yazısını ölesine yazdım :pr:

yaşım 17 inşallah 1 hafta sonra hyosung gt 250r alacam meslek eczanede çalışyom hayalim 600rr hemde movıstar :)

Öncelikle hoşgeldin.
Sonralıkla eczane çalışarak aileden destek gelmiyorsa biraz zor 600rr alırsın. Tecrübe ile sabittir.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hyosungların .. kırmızı grenajlı olan seri daha hızlı gidiyomuş ????
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ne 190 arkadasım Arkadasın motoru kırmızıydı. Ve sonrada vıtes attırdı 6 vits yaptı motoru. Sen ne dıyorsun Ayakta uyurosun.
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
32
o zaman ben 7 yapim 270 yapsın :mrgreen:

herşeyın orjınalı daha ıyıdır!!!!!

tegu bu olaya sen ne diosun
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst