selam ben adanadan 3aydır siteyi takip edyodum yeni üye oldum

Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Bütün arkadaşlara Merhaba
Bende yeni kaydoldum sayılır siteye son 3-4 gündür takip ediyorum, daha öncede ilgilendiğim bu motor dünyasıyla asıl tanışmam 7.Emok festivali oldu. Festivalden sonrada buldugum ilk scooterı aldım takılıyorum öyle elim ayağım alıssın diye :) gectiğimiz hafta sonu A2 için sınava girdim, en kısa zamanda iyi bi motor almayı düşünüyorum... ve sizler gibi Adana'dan motor sevdalıları ile tanısmak isterim...
 
Katılım
19 Tem 2008
Mesajlar
32
Bütün arkadaşlara Merhaba
Bende yeni kaydoldum sayılır siteye son 3-4 gündür takip ediyorum, daha öncede ilgilendiğim bu motor dünyasıyla asıl tanışmam 7.Emok festivali oldu. Festivalden sonrada buldugum ilk scooterı aldım takılıyorum öyle elim ayağım alıssın diye :) gectiğimiz hafta sonu A2 için sınava girdim, en kısa zamanda iyi bi motor almayı düşünüyorum... ve sizler gibi Adana'dan motor sevdalıları ile tanısmak isterim...

adnanın neresinden baba
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
eft onu yazmayı unutmusum aslında bir sene merkezde Resatbeyde kaldım ama şimdi Ceyhandayım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst