- Katılım
- 19 Tem 2008
- Mesajlar
- 32
- Konu Yazar
- #41
eeeee naber
Bütün arkadaşlara Merhaba
Bende yeni kaydoldum sayılır siteye son 3-4 gündür takip ediyorum, daha öncede ilgilendiğim bu motor dünyasıyla asıl tanışmam 7.Emok festivali oldu. Festivalden sonrada buldugum ilk scooterı aldım takılıyorum öyle elim ayağım alıssın diyegectiğimiz hafta sonu A2 için sınava girdim, en kısa zamanda iyi bi motor almayı düşünüyorum... ve sizler gibi Adana'dan motor sevdalıları ile tanısmak isterim...