- Katılım
- 19 Tem 2008
- Mesajlar
- 32
- Konu Yazar
- #1
mooootooooosikkklelttttttt
mooootooooosikkklelttttttt
tegu ne derse yapın hemen yoksa küsüyor:mrgreen: ben o motor yazısını ölesine yazdımr:
yaşım 17 inşallah 1 hafta sonra hyosung gt 250r alacam meslek eczanede çalışyom hayalim 600rr hemde movıstar![]()
Cok fena bı motor bızım bı arkadas 260 yaptım dıo Sende yaparsın bence 600 luk alma..
hyosungların .. kırmızı grenajlı olan seri daha hızlı gidiyomuş ????