Dövme Yaptıracağım ; Motor Figürü arıyorum !

Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar Sol göğsüme yeni bir Dövme yaptıracağım.. Bir türlü figür bulamadm... Motosiklet figürleri arıyorum ; Ulasabildiğim sitelere baktım ama bulamadım yine de... Eğer ilgili arkadaşlar varsa bi zahmet site Linki ve resmi yükleyebilir mi acaba :rendeer:

SAYGILAR

Bu tarz motifler arıyorum :) Değişik ve cekici olmalı :p

Arkadaşlar Bütün modelleri buraya ekliyorum.. İsteyen arkadaş Burdan beğenip alabilir..




m. :queen:[/QUOTE]

Buyrun :










[/QUOTE]






[/Q


srcflamingmotorcyclebylrj1.jpg














[/QUOTE]
















1202776]
14711200_240x240_Front.jpg



IMGP3311-1.JPG


skullbiker4zq.jpg


ink10007sw2.jpg


motocross8ke.jpg


154_500.jpg

1861101684_7659f1e278.jpg



[/QUOTE]



farklı bi yaklaşım :queen:


tattoo3.JPG



tattoo-vespa-4.jpg

tattoo-vespa.jpg

MJ.jpg







1208659]

;1208749]









1209007]
GRad-chain-tat.jpg


tattooSY.jpg


attachment.php


m_51128d0ec8be69ea236870d1155f879c_large.jpg


attachment.php



Linkleri tıklarsan diğer resimler de çıkar.[/QUOTE]

;1209013]
021205b.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
76
Biker Boyz diye bir film var orda kel bir elemanda göğsüne bir dövme yaptırıyor bulamadım resmini ama filmi bulursun illaki izleyip gör bi istersen. Racing bir aletin dövmesi ama çok hoş duruyor bende uygun bir uzvuma yapmayı düşünüyorum. :)
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
27
dostum ömür boyu cenabet mi kalıcan aldığın gusül abdesti bile kabul olmuyor bil miyorsan öğrendin artık yarabbi ben bilmiyorum deme şansında yok iyi düşün


Cenabetlik insanin vicdanindadir. Dovme yaptirmakla o dedigin olmaz. Kaldi ki bu tur seyleri insanlara senin ogretme yetkin de yok. Herkes peygamber oldu cikti memlekette.

Inaniyorsan hic bir sey ibadetine engel olmaz. O yuzden korkma ayagini sicak tut basini serin dusunme derin derin.

srcflamingmotorcyclebylrj1.jpg


http://www.deviantart.com sitesinden anahtar kelime ile arattirabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Hayal edin!!! ::sm_smile
Motosiklet.NET'e yeni üye olan bir üye yanlış sitede olduğunu düşünüp, üyeliğinin iptalini istiyor!!! ::meleeek:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
1 dakka anlamadım şimdi ... Bu konu yüzünden mi Üyelik iPTali istiyor :silent:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
1 dakka anlamadım şimdi ... Bu konu yüzünden mi Üyelik iPTali istiyor :silent:

Konu yüzünden degil.. :cherry:
Sorduğun soruya baktım. Birde densizin birinin yazdıklarına ve üslubuna baktım.. :farao:
O yüzden öyle söyledim.. :bounce:

Yanlış anlaşılmasın.. :rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Konu yüzünden degil.. :cherry:
Sorduğun soruya baktım. Birde densizin birinin yazdıklarına ve üslubuna baktım.. :farao:
O yüzden öyle söyledim.. :bounce:

Yanlış anlaşılmasın.. :rendeer:

lan o densiz bensem burdura gelir seni yere çakar öyle dönerim :p
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Güzel figürler var yukarıda seç birini yaptır.

işin günahmı sevapmı kısmını sayın Dr. Süleyman ATEŞ cevaplamış ki, hiçbirimizin ilmi aynı düzeyde değildir diye düşünüyorum ..

işte cevabı verdiği link

http://www.tattoofree.net/tr/dovme_islam.html

işte buda sayfanın print screen i



Ya kimdir bu Dr. Süleyman ATEŞ diyenede cevabımız var ..

http://www.kimkimdir.gen.tr/kimkimdir.php?id=2885

İşin bu kısmını atlattıktan sonra biraz bilgi vereyim ..

Dövme hayatının sonuna kadar taşıyacağın bir izdir ..Eğer aklında bunu nasılsa lazerle falan siliyolar gibi bir düşüncen varsa hemen vazgeç ..işin ucuzuna kaçma ucuz etin yahnisi yavan olur.. gittiğin dövmecide ilk olarak daha önce yaptığı işlere illaki bak .. internetten araklanma olmadıklarına kesin inan .. sadece iğneleri değil genel olarak ortamı kontrol et .. tertemiz olmalı ..kararını ver istediğin figüre emin git .. dövmecilere günde bir çok işle alakası olmayan sırf içeri girmişş olmak için giren biri olmadığını hissettir .. sana karşı olan yaklaşım değişecektir..

valla yukarda oldukça iyi örnekler var bende arşivledim .. bende pek farklı bişiler yok .. internet saolsun gelenlerin %90 ı artık elinde şekilleri ile geliyo.. neyse varsa soracağın cevap veririm ..

ülen her konudada fikrim olmasın dimi ama .. mükemmelim ya ben .. kendimi ne kadar takdir etsem azdır vallahi ..:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Güzel figürler var yukarıda seç birini yaptır.

işin günahmı sevapmı kısmını sayın Dr. Süleyman ATEŞ cevaplamış ki, hiçbirimizin ilmi aynı düzeyde değildir diye düşünüyorum ..

işte cevabı verdiği link

http://www.tattoofree.net/tr/dovme_islam.html

işte buda sayfanın print screen i



Ya kimdir bu Dr. Süleyman ATEŞ diyenede cevabımız var ..

http://www.kimkimdir.gen.tr/kimkimdir.php?id=2885

İşin bu kısmını atlattıktan sonra biraz bilgi vereyim ..

Dövme hayatının sonuna kadar taşıyacağın bir izdir ..Eğer aklında bunu nasılsa lazerle falan siliyolar gibi bir düşüncen varsa hemen vazgeç ..işin ucuzuna kaçma ucuz etin yahnisi yavan olur.. gittiğin dövmecide ilk olarak daha önce yaptığı işlere illaki bak .. internetten araklanma olmadıklarına kesin inan .. sadece iğneleri değil genel olarak ortamı kontrol et .. tertemiz olmalı ..kararını ver istediğin figüre emin git .. dövmecilere günde bir çok işle alakası olmayan sırf içeri girmişş olmak için giren biri olmadığını hissettir .. sana karşı olan yaklaşım değişecektir..

valla yukarda oldukça iyi örnekler var bende arşivledim .. bende pek farklı bişiler yok .. internet saolsun gelenlerin %90 ı artık elinde şekilleri ile geliyo.. neyse varsa soracağın cevap veririm ..

ülen her konudada fikrim olmasın dimi ama .. mükemmelim ya ben .. kendimi ne kadar takdir etsem azdır vallahi ..:p

CevabınIZ için teşekkürler beyfendi :p

Verdiğin Linki ben sabahtan beri 4-5 kez inceledim :) Hatta bunun gibi ne siteLer inceledim..Onu da bırak yabancı siteleri bile hep gezzdim ; Ama benim aradığım yukarıda da verdiğim gibi değişik bir motif.. Mesela Alttaki resim değişik bir model :)




Bu tip birşey istiyorum değişik olmalı..
Bu arada uyarıların için sağol :) Ayrıca iLk dövmem olmayacak ve cok cok titiz biriyimdir ki dövmecim de öYLe :) Sanki hastane valla :cherry:

Yine de sağoLun arkadaşlar ; Her ne kadar Fazla secenek sunmasanızda sizi seviyorum :cherry:
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
580
bence beğendiğin hayabusa'lı model pek değişik değil. ha dövme motifi olarak ilginç bir tasarım belki ama motosiklet ve 90-60-90 kız tarzı resimler, klipler vs. bolca mevcut yayın organlarında. bence yaptıracağın dövme biraz vahşilik ve biraz asilik içermeli. konuyu açtığın mesajında gösterdiğin motif çok güzeldi bence.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
arkadaş döğmeyi yptırdığın da bu konuya bir fotosunu eklerse güzel olur.
dövmesini görmek isteriz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst