Hızlıcesi2 yeni motosikletini aldı.

Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Cesi'm kardeşim..geç kalmışım biraz ama güle güle kullan yeni canavarını:cat:
Uzun yollarda, uzun süreler, güzel dostlarla tekerlek çevirmen dileğiyle..:)

Hortumlu, mavi motoru çabuk değiştirdin, buna hızlı bir geçiş yaptın sanki ama..:p
dsc02249ho9.jpg



Ps: Darısı çomalağımın başına...:cherry:(bencil postscript:p)
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Abbi hayırlısı olsun mustafa abi bahsetmişti resim gelsin öyle mesaj yazayım dedim de yakalayamıyorlarmış artık seni :) hayırlısı olsun kazasız belasız binmen dileğiyle
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
CESUR kardeşim:)
yeni gördüm topağı yaw:pale:

KAZASIZ BELASIZ VEDE CEZASIZ KEYİF YÜKLÜ SÜRÜŞLERDE KULLANASIN CİCİ MAKİNANI:rendeer::rendeer::rendeer:

KARMACOMA bacanaam insan bi maille haber verir yaw topağı dimi ha
ama sen GEYİK BÖCELE AKREBİ DÖVÜŞTÜRECEM diye uğraşıyon habire ha:queen::queen:

mustafa abicim çok sağolun allah sanada kaza bella göstermesin herşeyin hayırlısı :rendeer:

Abbi hayırlısı olsun mustafa abi bahsetmişti resim gelsin öyle mesaj yazayım dedim de yakalayamıyorlarmış artık seni :) hayırlısı olsun kazasız belasız binmen dileğiyle

umut kardeşim çok sağol size çok gözel fotolar yüklicem her şeyin hayırlısı inşallah saygılar ve sellamlar manisaya :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ilk sayfadaki resmin gerçeğiyle değişmesini hala beklemekteyim....:p
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Cesi'm kardeşim..geç kalmışım biraz ama güle güle kullan yeni canavarını:cat:
Uzun yollarda, uzun süreler, güzel dostlarla tekerlek çevirmen dileğiyle..:)

Hortumlu, mavi motoru çabuk değiştirdin, buna hızlı bir geçiş yaptın sanki ama..:p
dsc02249ho9.jpg



Ps: Darısı çomalağımın başına...:cherry:(bencil postscript:p)

olcan kardeşim biraz hızlı geçiş yaptık:bounce: pedal ccden 600rr biraz hızlı oldu ama ben hep hızlıyım :cat::rendeer:

ilk sayfadaki resmin gerçeğiyle değişmesini hala beklemekteyim....:p

yüz gürümlüğünü verdinmi bakıyım bide resmi göreyim diyorsun alper bey cim :queen:sana üsteki resim yeter onunla idare et şimdilik :queen:hemde fili modifeli :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
olcan kardeşim biraz hızlı geçiş yaptık:bounce: pedal ccden 600rr biraz hızlı oldu ama ben hep hızlıyım :cat::rendeer:sana bu resim yeter üsteki :queen:



yüz gürümlüğünü verdinmi bakıyım bide resmi göreyim diyorsun alper bey cim :queen:

Sen hele bi motoru ıslat bakalım bi...... :p:p:p:p
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Uzun zamandır siteye giremiyordum. Güzel haberler var mış ya sitede :D

Cesur abim artık bizimle Ildırıya gelmezsin orası ayrı tabi :D

Allah sana kaza bela vermesin. Allah seni NAZARLARDAN SAKLASIN. DİKKATLİ SÜRÜŞLER.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Uzun zamandır siteye giremiyordum. Güzel haberler var mış ya sitede :D

Cesur abim artık bizimle Ildırıya gelmezsin orası ayrı tabi :D

Allah sana kaza bela vermesin. Allah seni NAZARLARDAN SAKLASIN. DİKKATLİ SÜRÜŞLER.

ahmet çim çok sağol kardeşim allah saada asib etsi ıldırı ayrı bir kou isterse hiç girme :mrgreen::rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
dscf3493iz9.jpg


RESİMLERİ BİRİNCİ SAYFAYA EKLENMİŞTİR...

(bu kadar gecikmeden dolayı yuh derler adama ama kusura bakmayın artık)
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
mustafam eline kolunasağlık gözel çıkmış fotolar :cat:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Eh be karmacoma´şu kadraja almayı öğretemedik sana

dscf3499bl9.jpg


Cesi süpermiş yeni görüyorum mötöru
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
eh işte BACANAAMda deklanşöre basma zamanını iyi ayarlamış yaw:queen::queen:

bacanaaım ondan kolay ne var, power bastıktan soora çekeceğin şeye doğrultuyosun makinayı, tam o an tam deklanşöre basacağın zaman :p:queen::queen:

Eh be karmacoma´şu kadraja almayı öğretemedik sana

dscf3499bl9.jpg

hehe sen benim yakaladığım açıları dergilerde bilem göremezsin, itirfaf et hasta oldun çekime dimi, açımı seveyim :cherry:

yaw işte anlayacağın senin çekim diye yaptığın şeyi biz yapınca motoart gibin bişi oluyo :p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
bacanaaım ondan kolay ne var, power bastıktan soora çekeceğin şeye doğrultuyosun makinayı, tam o an tam deklanşöre basacağın zaman :p:queen::queen:


hadi beeee:cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan

ben önce deklanşöre sonra powere basıyodum :pale:
hele ondan benim fotolar çıkmıyoduuuu:queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
bacanaaım ondan kolay ne var, power bastıktan soora çekeceğin şeye doğrultuyosun makinayı, tam o an tam deklanşöre basacağın zaman :p:queen::queen:



hehe sen benim yakaladığım açıları dergilerde bilem göremezsin, itirfaf et hasta oldun çekime dimi, açımı seveyim :cherry:

bütün iş bende arkadaşlar nasılda yakışıklı çıkmışım helbe mustafa artık bütün fotoraflarımı sen çek :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst