Loft' u Ziyaret ve İzmit turu

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Helal mert'im yakışır teker, Sedatçım öpeyimde geçsin canım :mrgreen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabı tequ arkadasım sonra durduk cektınmı benı dıye soruor:D:D
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok yaa karterı gormek ıstedımm yere yatmak zorunda kaldım hane hatırlıormsn komtan arkadasım bı ara marmarıs te tek teker yaptım dıor du o bıle mertten daha ıııı yane sen dusun:D
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Yemişim merti tabi sem olm :p

Adam sürekli seyirciye oynuo abi :p


Ne seyirciye oynucem olim benim adım tequ mu la görmemşler gibi avatar yapmıyoruz biz teker resmlerini hemen sizin gibi:mrgreen::mrgreen:

tabı tequ arkadasım sonra durduk cektınmı benı dıye soruor:D:D

Ya ben sana ne diyim :mrgreen::mrgreen:
Kardeşim sen yap ben çekiyim seni. Burda alokonda kelimeler yapmayın bana :p

Lem bi kamera çekmişin özellik le sordum bu ark ne iş yapıo eski fotocu dediler yuh ddim yanii:p:p:p

Bi düzgün çıkmamışızz :cherry::cherry:

e tabi ön tekerin havada olduğu süre kısa olduğundan,merak edior yakalayıp yakalamadığını..Herkes benmi kaldırınca öle gitsin herkes rahat rahat kadraja alabilsin :p

Olim ne kadrajında bahsediyon sen pisikletle gidiyodum ben senin gittiğin kadar ayüüü :p:p

O kadar kötü durumdamı yani :p

Okadar kötü ama senden iyi :p:p

olur canım benim makina hızlıdır biliyon :p iyi gidip geliyor

Kadehinde zehir olsa ben içerim bana getir canım farketmess :p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Alıntı bile yapmıyorum sana.Avatar yapmış olabilirim ama görmemiş gibi foruma koymadım hiç :p(Resmim yok demiyorum..Ben koymadım.Hayranlarım gezi yazılarında koymuşlar saolsunlar :p)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Alıntı bile yapmıyorum sana.Avatar yapmış olabilirim ama görmemiş gibi foruma koymadım hiç :p(Resmim yok demiyorum..Ben koymadım.Hayranlarım gezi yazılarında koymuşlar saolsunlar :p)

Hayranların tabi seyirciye oynayan belli işte :mrgreen::mrgreen:

Sen kendin eziksin olim. Ben senin gibi herkeze laf atmıyorum vay şukadar gidyomuş bukadar yapıomuş kendi yağımızda kavruluyoz:cherry:

Çok çirkefsin ççekemiyosun hiç bişeyi:p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Hayranların tabi seyirciye oynayan belli işte :mrgreen::mrgreen:

Sen kendin eziksin olim. Ben senin gibi herkeze laf atmıyorum vay şukadar gidyomuş bukadar yapıomuş kendi yağımızda kavruluyoz:cherry:

Çok çirkefsin ççekemiyosun hiç bişeyi:p

nie çekemiiim..Bi kere çok güzel çekerim :p Laf atma değil böle tırt hareketler yapıp güzel stunt hareketiymiş gibi lanse edenlere karşıyım..Sana karşıyım ulen :p
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
lan tequ biskiletle teker yapıyosun teker yaptım diyosun.mert yapıyo tekeri.alıyo yürüyo adam.yiğidi öldür hakkını yeme:)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Selim sen sıs.. Seninde tekerini gördük :p Mertten farksız.. Savunman normal :p
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hayranların tabi seyirciye oynayan belli işte :mrgreen::mrgreen:

Sen kendin eziksin olim. Ben senin gibi herkeze laf atmıyorum vay şukadar gidyomuş bukadar yapıomuş kendi yağımızda kavruluyoz:cherry:

Çok çirkefsin ççekemiyosun hiç bişeyi:p

Mertcigim sen dusme su meme ali nin seviyesine :p
Onlar adana cingenesi ugrasılmaz anam bunlarda hepsi ayrı dert :queen:

yiyin birbirinizi :p ısırın :)

Sende varya saldın milleti birbirine simdi seyrediyorsun sahneyi :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tequ bu ıkı tek teker yapmaya calısan junıor wheelıe cıler varya gelsınler ortada bı yerde bulusalmm tek teker nasıl yapılıorms gorsunler sekerm:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst