Yemişim merti tabi sem olmtequ sence ben mı mertmı fazerle tek teker ?
Adam sürekli seyirciye oynuo abisekerm bende gorduklerımı soluormmm hatta bana ısaret etmıormydun cek cek dıe halıs abınn arkaasında ben cameraya alırken
----------
tabı tequ arkadasım sonra durduk cektınmı benı dıye soruor![]()
Yemişim merti tabi sem olm
Adam sürekli seyirciye oynuo abi![]()
tabı tequ arkadasım sonra durduk cektınmı benı dıye soruor![]()
e tabi ön tekerin havada olduğu süre kısa olduğundan,merak edior yakalayıp yakalamadığını..Herkes benmi kaldırınca öle gitsin herkes rahat rahat kadraja alabilsin![]()
O kadar kötü durumdamı yani![]()
olur canım benim makina hızlıdır biliyoniyi gidip geliyor
Alıntı bile yapmıyorum sana.Avatar yapmış olabilirim ama görmemiş gibi foruma koymadım hiç(Resmim yok demiyorum..Ben koymadım.Hayranlarım gezi yazılarında koymuşlar saolsunlar
)
Hayranların tabi seyirciye oynayan belli işte :mrgreen::mrgreen:
Sen kendin eziksin olim. Ben senin gibi herkeze laf atmıyorum vay şukadar gidyomuş bukadar yapıomuş kendi yağımızda kavruluyoz:cherry:
Çok çirkefsin ççekemiyosun hiç bişeyi![]()
Selim sen sıs.. Seninde tekerini gördükMertten farksız.. Savunman normal
![]()
Hayranların tabi seyirciye oynayan belli işte :mrgreen::mrgreen:
Sen kendin eziksin olim. Ben senin gibi herkeze laf atmıyorum vay şukadar gidyomuş bukadar yapıomuş kendi yağımızda kavruluyoz:cherry:
Çok çirkefsin ççekemiyosun hiç bişeyi![]()
yiyin birbiriniziısırın
![]()
tequ bu ıkı tek teker yapmaya calısan junıor wheelıe cıler varya gelsınler ortada bı yerde bulusalmm tek teker nasıl yapılıorms gorsunler sekerm![]()
Teenage mutant pokéimam![]()