1 Haftaya Neler Sığar? - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
bilmem orasını öle yazılmış ümit die, prestijin bitmez bak herkes okuyor takip ediyor seni yani birşey olmaz cicim

:rendeer:
buda fotomontajcılara , iftiracılara kapak olsun.. :mrgreen:

Furabilcen mi dicem, Vasco'nun da maşallahı var, defekuşu gibimm :p


E fur madem eline silahı almışken :cherry:

Onu vurmaktan daha kolay ne var..:p

Yarım dünya eleman..

Bakmadan atsan boşa gitmez... :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Furabilcen mi dicem, Vasco'nun da maşallahı var, defekuşu gibimm :p


E fur madem eline silahı almışken :cherry:

:rendeer:
buda fotomontajcılara , iftiracılara kapak olsun.. :mrgreen:



Onu vurmaktan daha kolay ne var..:p

Yarım dünya eleman..

Bakmadan atsan boşa gitmez... :p


databasede kayıtlı kalsın bende not alimde görüşücez :mrgreen:


ya olum koskoca kağıdın gitmişin neresini vurmuşun benim neremi vuracan :queen:
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:rendeer:
buda fotomontajcılara , iftiracılara kapak olsun.. :mrgreen:



Onu vurmaktan daha kolay ne var..:p

Yarım dünya eleman..

Bakmadan atsan boşa gitmez... :p[/QUOT


kapak olcak he bu arada vurma bence elini kana bulama hapislik zor iş :)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hem degmez onu vursanda 1.65 ytl etmez o
o kadar deılmı halıs abı ?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
:rendeer:
buda fotomontajcılara , iftiracılara kapak olsun.. :mrgreen:



Onu vurmaktan daha kolay ne var..:p

Yarım dünya eleman..

Bakmadan atsan boşa gitmez... :p

hangi hedefe gözü acık atın ki az ugramadım gözlerini kapama diye poz verirken bile gözlerin kapalı ondan sonra foto montaj diyorsun :queen:sana birşey yapmaya gerek yok ki kendi kendine yetiyorsun :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hangi hedefe gözü acık atın ki az ugramadım gözlerini kapama diye poz verirken bile gözlerin kapalı ondan sonra foto montaj diyorsun :queen:sana birşey yapmaya gerek yok ki kendi kendine yetiyorsun :queen:

helal be halis abim sen olmasan vuracak bu bizi =)))))))
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
hangi hedefe göözü acık atın ki az ugramadım gözlerini kapama diye poz verirken bile gözlerin kapalı ondan sonra foto montaj diyorsun :queen:sana birşey yapmaya gerek yok ki kendi kendine yetiyorsun :queen:

Halis abi ilk maçta seni yendiğimden bahsetmek isterim burda ama senin gibi bir silah ustasına karşı ayıp olmasın diye yazmıyorum :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Halis abi ilk maçta seni yendiğimden bahsetmek isterim burda ama senin gibi bir silah ustasına karşı ayıp olmasın diye yazmıyorum :p

dikkat et ikincide ne oldu ondanda ben bahsedeyim senin 7 mermide topladıgın puanı ben beş mermide topladim ve bahade uretmedim dimi elerim yoruldu diye :cat:seni cidiye almadım biraz hızlı attım nasıl olsa gözleri kapalı atıyor diye
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
dikkat et ikincide ne oldu ondanda ben bahsedeyim senin 7 mermide topladıgın puanı ben beş mermide topladim ve bahade uretmedim dimi elerim yoruldu diye :cat:seni cidiye almadım biraz hızlı attım nasıl olsa gözleri kapalı atıyor diye

Yenildim demek bu kadar zormu abicim yaaa :mrgreen:

Sezar'ın hakkı Sezar'a :bounce:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Yenildim demek bu kadar zormu abicim yaaa :mrgreen:

Sezar'ın hakkı Sezar'a :bounce:

ulan seninle 5000 tane mermi atsak hedefe sen beni sadece 5 mermide gecersin o hakınıda kulandın başka yok :queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Kurbağalama, Balıklama vb. stillerden sonra yeni bir stil ile karşınızdayız, Tencereleme stili :mrgreen:

DSC04511Small.jpg


DSC04521Small.jpg


DSC04441Small.jpg


DSC04443Small.jpg
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Ümit yüksek biryerden öyle atlasan kaburgaların altında saglam organ kalmaz. Dikkat ette atladıgın en yüksek yer fotolardaki gibi olsun :) veya birisinden acilen dalma kursu al:p

Ne zaman suya ayaklarından önce elin degerse o zaman ögrenmişsin demektir.:p
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
ama gürkan oyle deme cocuk acıklama yaptı bilmem nere kurbag yuzuşümü ne birşey dedi onun sitili oymuş
:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst