- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 962
Erhan bu sitenin uçan kuşu sensin, laflarına dikkat et furur valla![]()
Furammı bacımmm :bounce:
Erhan bu sitenin uçan kuşu sensin, laflarına dikkat et furur valla![]()
Furammı bacımmm :bounce:
bilmem orasını öle yazılmış ümit die, prestijin bitmez bak herkes okuyor takip ediyor seni yani birşey olmaz cicim
Furabilcen mi dicem, Vasco'nun da maşallahı var, defekuşu gibimm![]()
E fur madem eline silahı almışken :cherry:
Furabilcen mi dicem, Vasco'nun da maşallahı var, defekuşu gibimm![]()
E fur madem eline silahı almışken :cherry:
:rendeer:
buda fotomontajcılara , iftiracılara kapak olsun.. :mrgreen:
Onu vurmaktan daha kolay ne var..![]()
Yarım dünya eleman..
Bakmadan atsan boşa gitmez...![]()
Bakmadan atsan boşa gitmez...![]()
:rendeer:
buda fotomontajcılara , iftiracılara kapak olsun.. :mrgreen:
Onu vurmaktan daha kolay ne var..![]()
Yarım dünya eleman..
Bakmadan atsan boşa gitmez...[/QUOT
kapak olcak he bu arada vurma bence elini kana bulama hapislik zor iş![]()
kapak olcak he bu arada vurma bence elini kana bulama hapislik zor iş![]()
Dimi Canım..
Bizim Seda gazcıdır , Vasco ' da vurulmayı hakediyor aslında![]()
Hele bu sıralar hapis mapis hiç göze alacak zaman değil![]()
:rendeer:
buda fotomontajcılara , iftiracılara kapak olsun.. :mrgreen:
Onu vurmaktan daha kolay ne var..![]()
Yarım dünya eleman..
Bakmadan atsan boşa gitmez...![]()
hangi hedefe gözü acık atın ki az ugramadım gözlerini kapama diye poz verirken bile gözlerin kapalı ondan sonra foto montaj diyorsun :queen:sana birşey yapmaya gerek yok ki kendi kendine yetiyorsun :queen:
hangi hedefe göözü acık atın ki az ugramadım gözlerini kapama diye poz verirken bile gözlerin kapalı ondan sonra foto montaj diyorsun :queen:sana birşey yapmaya gerek yok ki kendi kendine yetiyorsun :queen:
Halis abi ilk maçta seni yendiğimden bahsetmek isterim burda ama senin gibi bir silah ustasına karşı ayıp olmasın diye yazmıyorum![]()
dikkat et ikincide ne oldu ondanda ben bahsedeyim senin 7 mermide topladıgın puanı ben beş mermide topladim ve bahade uretmedim dimi elerim yoruldu diye :cat:seni cidiye almadım biraz hızlı attım nasıl olsa gözleri kapalı atıyor diye
Yenildim demek bu kadar zormu abicim yaaa :mrgreen:
Sezar'ın hakkı Sezar'a :bounce:
Yenildim demek bu kadar zormu abicim yaaa :mrgreen:
Sezar'ın hakkı Sezar'a :bounce:
ama gürkan oyle deme cocuk acıklama yaptı bilmem nere kurbag yuzuşümü ne birşey dedi onun sitili oymuş
:mrgreen: