1 Haftaya Neler Sığar? - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
fılıntam benım fılınta cerahııı kardes hade ıyıleste motora bınelım bana tek bacagı kırık kurbaga stılını ogretecktn daha 40 la gıderken camın arkasına nasıl yatılr:D:D

Mustafacıgım onun icin bir kere saglam ayak lazım senin ayagın iyileştimi bakem :D
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
delısınn mac bıle yaprım ben bu ayakla tek kale

----------
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
reklam yapmasan arkadaşım.. Giriyon sakıncalı sitelere sonra foruma bulaştırıosun :p
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadasım hemen sıldım


----------
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Deve güreşi esnasında develiğin tüm hakkını veren tencereyi tebrik ediyorum :p

[gv]5765840588482964915[/gv]
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Deve güreşi esnasında develiğin tüm hakkını veren tencereyi tebrik ediyorum :p

[gv]5765840588482964915[/gv]

Deve güreşinden çok ümit'in güreşten önce suda oynaması dikkatimi çekti.:mrgreen:

Ümit o ne tür bir oyun tam çıkartamadımda:silent::p
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Olum adilik yapmayın.. Ne kadar kepaze görüntüm varsa koymuşsunuz.. :)

İnsan bi izin alır..

Ayrıca neden hepiniz bana oynuyorsunuz.. :silent: Bende Nişantaşı çocuğuyum bende zenginim :p


@ELINT

Seda'la su sıçratarak misket oynuyorduk.. Adi Mod makaslamış Seda'nın oynadığı anları :mrgreen: Kendi kendime oynuyorum gibi olmuş :mrgreen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
tüm olağan doğal halinde huzurlarımızdaydın geçek yüzünde meyhanda içindeki ejderla belirdi =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst