BBRR --> Barış Abinin Doğum Günü Kutlu Olsun =))

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Doğum günün kutlu olsun Adaş. :rendeer:

Ulan paranın gözü kör olsun, toplanıp söyle bir hediye bile alamıyoruz sana. :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Ayyy geç kaldım ben...
Nice mutlu , sağlıklı , cicili yıllar dilerim...
Bol bol keyifli sürüşlerde yanına eklerim:cherry:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
BIYIKLI
cidden len demi çok mkırıldım zaten sana.. hem adaş ol hemde hediye alma .. saçını başını yolarım valla :p
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Abi ne yapayım baktım beyaz esya falan hediye ediyorlar bende bunu vermek istedim icimden bu gecti Allah kabul etsin :D

o dediğinin (semaver) eşya olduğu kesin de ordan beyazmı görünüyo :cherry:
söz senin d.günü topağın olursa ordan sana buzdolabı resmi hediye edecem, Amin.

Olm kimin semaverini veriyon lem sen.... O semaver benim lam...:queen::queen::queen::queen:

BBRR nin semaverini 0 alıcaz... Bunu şohbene döndürdünüz zaten....:queen::queen::queen:

orda kibarın biri kampda olsa ben temiz çamaşır isterim diye tutturdu, içinde çamaşır kaynattı ondan alev o kadar coşkulu :p
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Abim, anca bugün girebiliyorum nete. Nice mutlu sağlıklı yaşlar diliyorum sevdiklerinle. İyi ki doğmuşsun, iyi ki tanımışım seni :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
BIYIKLI
cidden len demi çok mkırıldım zaten sana.. hem adaş ol hemde hediye alma .. saçını başını yolarım valla :p

Şu lotoyu tutturayım takip eden ilk yaş gününde fotodaki canavarın aynısını almazsam en adi adaşın olayım. :p

Ama yok hediyenin büyüklüğü değil hatırlanmak güzel diyorsan hesap numaranı söyle hemen bir 'bandana' parası yolluyorum (kargoyla uğraştırma beni, masrafa yazık). :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Barış Abi dünkü doğum günün kutlu olsun :p
Nice göbekli ve mutlu senelere:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
39 yıl geçmiş .. çabuk geçiyo inanın bana :)

iyi dileklerini yazan herkese teşekkür ederim .. belli bir yaştan sonra doğum gününün diğergünlerden farkı pek kalmıyo.. sadece hatırlanmş olmak duygulandıro insanı ...

saolun hepinizi gözlerinizden öperim .. :rendeer:


karmacoma
semaverimi almaya gelecem ama ...:cherry:

sen öyle diyorsan ben köprüye gidiyorum atlamaya kimse tutmasın beni tutsanıza lan erkeklik yüzünden mok yoluna gidiyoruz :queen::queen::queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Halis abi sen yaşamdan umudu kes bencee :p

daha durbe birtane daha küçük var evde oda büyüsün ondan sonra allaha bir can borcum var onu oderim biter ama inşallah allah saglıklı bir ömür saglar cümlemize bende senden büyük 2 senden küçük 1 erkek cocuk var ya :queen:eek: yüzden şimdilik yaşamdan umudu kesemiyorum :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tanımıyorum ama dogum gununuzz kutlu olsun..
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Merhaba Barış,
Geçte olsa, doğum günün kutlu olsun kardeş:rendeer:
İnşallah daha nice sağlık dolu yıllar yaşarsın sevdiklerinle:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst