Nice mutlu yllara.... :rendeer:
QUOTE=karmacoma;1185584]nice mutlu sağlıklı yıllara,
doğum günün kutlu olsun.
hediyenin tipi diil işlevi önemlidir,
ahanda aşağıda senin için aklıma gelen en sevineceğini düşündüğüm doğum günü hediyen (izmirde bekliyo seni

)

[/QUOTE]
Olm kimin semaverini veriyon lem sen.... O semaver benim lam...:queen::queen::queen::queen:
BBRR nin semaverini 0 alıcaz... Bunu şohbene döndürdünüz zaten....:queen::queen::queen: