azgurbuz Katılım 8 Eyl 2007 Mesajlar 2,136 29 Tem 2008 #21 :rendeer: Nice huzurlu mutlu sevdiklerinle yıllara :rendeer:
zeda3000 Katılım 11 Eki 2005 Mesajlar 4,387 29 Tem 2008 #22 her sey ginlunce olsun nice mutlu senelere sevdiklerin ile
PIERzig Katılım 30 Tem 2006 Mesajlar 4,311 29 Tem 2008 #23 Eee dogum günü cocugu nerde :queen: Nice senelere Barış abi.
melocann Katılım 24 Tem 2007 Mesajlar 1,993 29 Tem 2008 #24 nice mutlu ve uzun senelere iyiki doğdun BBRR:rendeer:
halis Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 31 May 2007 Mesajlar 2,408 29 Tem 2008 #26 nice mutlu yıllar sevdiklerinle beraber saglıklı birşekilde :mrgreen:
CERRAHI Katılım 29 Haz 2006 Mesajlar 3,438 29 Tem 2008 #27 Dogum gunun kutlu olsun abicigim. Allah nice hayırlı mutlu idrak icinde yıllar omurler nasip etsin.. :rendeer: Ellerinden opuyorum.
Dogum gunun kutlu olsun abicigim. Allah nice hayırlı mutlu idrak icinde yıllar omurler nasip etsin.. :rendeer: Ellerinden opuyorum.
Y yeschim Katılım 8 May 2007 Mesajlar 2,060 29 Tem 2008 #28 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Nice mutlu senelere :rendeer:
tubis Katılım 1 Haz 2005 Mesajlar 8,608 29 Tem 2008 #30 by_moto' Alıntı: 39. yaşın kutlu olsun Barış abicim Genişletmek için tıkla ... Elin sürçtü heralde. 59 yazacaktın... Barış dede, doğum günün kutlu olsun... :rendeer: Sağlıklı ömürler abicim.. Ufaklık ve yengeyle... :rendeer:
by_moto' Alıntı: 39. yaşın kutlu olsun Barış abicim Genişletmek için tıkla ... Elin sürçtü heralde. 59 yazacaktın... Barış dede, doğum günün kutlu olsun... :rendeer: Sağlıklı ömürler abicim.. Ufaklık ve yengeyle... :rendeer:
ABZAH Katılım 21 Şub 2006 Mesajlar 254 29 Tem 2008 #31 Doğumgününü kutlarım yüreğide kendisi gibi kocaman insanın
ahmetnr Katılım 3 Ocak 2006 Mesajlar 1,164 29 Tem 2008 #34 selam barış abi doğum günün kutlu olsun sevdiklerinin her zaman yanında olması dileğiyle görüşmek üzere
selam barış abi doğum günün kutlu olsun sevdiklerinin her zaman yanında olması dileğiyle görüşmek üzere
macrol 500 Katılım 21 Ocak 2006 Mesajlar 602 29 Tem 2008 #35 barış abı dogum gunun kutlu olsun nıce nıce mutlu yıllara
Alper_tim Super Moderator Katılım 23 Mar 2006 Mesajlar 3,850 29 Tem 2008 #38 nice senelere barış abi iyiki varsın iyi ki tanımışım seni :rendeer: