Derbi Derbi GPR 125 Racing Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arkadaşlar sizin gpr ların yakıt durumu nedir?
Net bir rakam verirmisiniz bana
exuplı ve exupsız kullanım ayrı ayrı olursa sevinirim
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Beyler haftasonu hava ıyı olursa toplanalım bence artık.Uzun suredır organızasyom yapmıyoruz.Mıllete ulasalım ızınde olmayanlar bı toplasalım yaa.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Beyler yaz bitiyor agustosa geldik hesaplayın bi, her hafta pazar gunu gezı yapsak bıle havalar soğumadan en fazla 6-8 arası haftasonumuz var.Bu 6-8 ın hepsınıde kullanamayacagımıza gora cok fazlada guzel havalardan yararlanıcak bol vzamanımız yok bence her fırsatda haftasonları bulusup motorlarımızın keyfını surelım.Kışın motorum dıye ınleyıp durcaz cunku vaktımız varken keyfını cıkaralım bence.Motora bınmeden gecırdıgım her yaz gununu ben kayıp olarak dusunuyorum.
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Arkadaşlar sizin gpr ların yakıt durumu nedir?
Net bir rakam verirmisiniz bana
exuplı ve exupsız kullanım ayrı ayrı olursa sevinirim


benim en son yakıt tüketimini ölçtüğümde (karma kullanım olarak) 100km de 4.7 litre yakmıştı
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2008
Mesajlar
417
Ben bu haftasonu izne çıkacağım için malesef müsait değilim.

Extrema, ben şehir içi dışı karışık 4,5 - 5 lt/100 km yakıyorum.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Arkadaşlar sizin gpr ların yakıt durumu nedir?
Net bir rakam verirmisiniz bana
exuplı ve exupsız kullanım ayrı ayrı olursa sevinirim
Ben en son uzun yola çıktım,65km sakin kullandım 5000rpm civarı,dönüşte aynı yolu 6000-7000 devir arası kullandım toplamda 130km yol yaptım(şehirdışı) 15YTL benzin yaktım!Sakin kullanımda gerçekten az yakıyor ama exup açarsan o zaman fark var,ben genelde sakin kullanıyorum.... 100km'de sakin kullanımda 3,5-4litre,sürekli exup açarsan 4,5-5 gezer(şehirdışı)....exup benim motorda 5500 de açılıyor ama bunu ayarlamak mümkün,diğer arkadaşların kaçta bilmiyorum
Arkadaşlar bu arada birşey soracam,ön arka fren balatalarını değiştiren varmı,maliyeti ne tuttu,bu parçaları yurtdışından getirmeyi düşünüyorum,çünkü ferconun sitesinde uçuk rakamlar yazıyor,dışarıya göre...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Anladım o zaman benim ayarlar ile bayağı oynamam gerekiyor :)
gilera birazcık fazla yakıyorda :p
Şöyle diyim 10 km yolda 2 lt civarı desem yeridir :)
birde şunu sorayım karbüratör ana memesi kaç numara gprların bunu bilen var mı acaba?
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Arkadaşlar ben öleyim bu durumda =) iki handikapım var; ev-iş arası 1.5km mesafe. günde iki kere gidip-geliyorum iş ev arasında. yani sadece iş için günde 4 kere jikle ile çalıştırıp bekliyorum ve sonunda 1.5km yol yapıyorum. onun dışında zaten kısa mesafe yaptığım için motorumdan maksimum zevk almaya çalıştığımdan 11500 deviri görmeden vites büyütemiyorum =) bu durumda zaman zaman 7 litreye ulaşıyorum. bu şekilde kullanmaya başladığımdan beri 100kmde minimum 23ytl gördüm.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Anladım o zaman benim ayarlar ile bayağı oynamam gerekiyor :)
gilera birazcık fazla yakıyorda :p
Şöyle diyim 10 km yolda 2 lt civarı desem yeridir :)
birde şunu sorayım karbüratör ana memesi kaç numara gprların bunu bilen var mı acaba?
10km de 2litre benzini neresine sokupta yakıyor,şaştım valla,biyerden kaçak filan olmasın...
Motorda MIKUNI TM 28-92/1 karbüratör var,servis klavuzu mevcut bende!Burada 210 diyor,ana meme için,detaylar aşağıda
http://homepage.ntlworld.com/j.cowell4/gpr.pdf
Belki diğer bilgilerde lazım olur,hem ayarlar,hemde ne nasıl sökülür anlamında..
Bu linkte kullanım klavuzu,olmayanlar için:)
http://www.derbi.com/images/stories/modelos/114/manual.pdf
Bu arada,derbi ne,traş bıçağımı diye dalga geçenlere duyurulur,markalarda Derbi şuan motogp 125cc'de lider durumda....
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
393
Motogp.com da aprilia birinci diyor 125cc. marka şampiyonu.Aprilia 231 Derbi 199.
Derbinin resmi internet sitesinde de lider yazıyor,sanırım orada bir yanlışlık yapılmış,dediğin doğru şuan Almanya yarışını kazanmış ama ikinci durumda,olsun aprilia'da kardeş marka
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Markalar sıralamasında Aprilia 231, Derbi 199 puanda
Pilotlar sıralamasında Mike Di Meglio (Derbi) 166, Simone Corsi (Aprilia) 136 puanda..
Ama DERBİ bizim gönüllerimizin birincisi:cherry: :cat:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Arkadaşlar ben öleyim bu durumda =) iki handikapım var; ev-iş arası 1.5km mesafe. günde iki kere gidip-geliyorum iş ev arasında. yani sadece iş için günde 4 kere jikle ile çalıştırıp bekliyorum ve sonunda 1.5km yol yapıyorum. onun dışında zaten kısa mesafe yaptığım için motorumdan maksimum zevk almaya çalıştığımdan 11500 deviri görmeden vites büyütemiyorum =) bu durumda zaman zaman 7 litreye ulaşıyorum. bu şekilde kullanmaya başladığımdan beri 100kmde minimum 23ytl gördüm.


Anladım ama 7 litre yinede bana göre iyi
Biraz daha ayarlar ile oynamak gerekiyor o zaman
Bu arada sende benim gibisin :)
Bende devir sonunu görmeden vites değiştirmem :p
Derbiler kaç bin devir?
Gilera 14.000 devirde :silent:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
1,087
Anladım ama 7 litre yinede bana göre iyi
Biraz daha ayarlar ile oynamak gerekiyor o zaman
Bu arada sende benim gibisin :)
Bende devir sonunu görmeden vites değiştirmem :p
Derbiler kaç bin devir?
Gilera 14.000 devirde :silent:

Derbi 13bin. ama 12bini geçmiyo sanki. kesici mi var? yoktur heralde
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Redline 11000'de başlıyor,son 13000 gösteriyor,ben 11000'i geçmem,o da eser işte boş yolda arada gazlarım ama genelde 6000 bana yetiyor,hemde çok ekonomik oluyor


Bu makınenın en buyuk ozellıgı peformansı arkadaşlar, kullanırkende bunu hıssetmek onemlı, o yuzden exupımı açarım keyfıme bakarım mantıgıyla yaklasıyorum olaya.Yakıt falan umrumda diill.Ben 7000-8000 devırı gormeden vıtes degıstırmıyorum redlıneada sokmuyorum kullanırken motorumu.Öle 11000 lere falan cıkarmam da cok seyrek olur.Zaten bıtıyo motor hıssedıyosun 11000 e gelınce.ama zorlanırsa yokus asagı falan 13000 e cıkılabılır.Tabi o esnada motor bileşenleri konusunda noolur bılınmez.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
632
Bu makınenın en buyuk ozellıgı peformansı arkadaşlar, kullanırkende bunu hıssetmek onemlı, o yuzden exupımı açarım keyfıme bakarım mantıgıyla yaklasıyorum olaya.Yakıt falan umrumda diill.Ben 7000-8000 devırı gormeden vıtes degıstırmıyorum redlıneada sokmuyorum kullanırken motorumu.Öle 11000 lere falan cıkarmam da cok seyrek olur.Zaten bıtıyo motor hıssedıyosun 11000 e gelınce.ama zorlanırsa yokus asagı falan 13000 e cıkılabılır.Tabi o esnada motor bileşenleri konusunda noolur bılınmez.

Üstad senin benzinliğin mi var? Ben hep redlineda vites değiştirirdim.benzin sarfiyatı 20 ytl.e geçensene en fazla 120-130 km. gitmiştim ki değişmeyen şey 100km fix benzin pompası işareti ekranda belirirdi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst