- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.:rendeer:
Teşekkur ederım :rendeer:
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin selçuk kardeşim :rendeer:
Saol melocan abı :rendeer:
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin.:rendeer:
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin selçuk kardeşim :rendeer:
güle güle kullanman dileğiyle..
hayırlı olsun...güle güle, kazasız belasız inş...
Ooo selçuk hayırlı olsun yeni gördüm:rendeer: Kazasız belasız ..
:queen: Cumartesı gelırsen ıst ye yersın pastayı :queen::queen:Hadi hayırlı olsun selçuk ne zaman ıslatıyoruz![]()
hayırlı olsun selçuk kardeşim walla çok sevindim artık bizi artçı alırsın he![]()
Selçuk hayırlı olsun tekerin düz bassın Allah kaza bela göstermesin inşallah![]()
Saol denız abım artık gezerız senı Mete abıye bırakmam artık :queen:
hayırlı olsun. ..
saol selçuk ama benim metenin motorda kombinem var 2009 başı bitiyo süresi ondan sonra senden kombine alırım![]()
hayırlı olsun gülegüle kullan
crayzboyone
selçuk hayırlı olsun yeni canavarın.
selçuğum hayırlı uğurlu olsun ...güle glüle güzel ve neşeli günlerde kullanman dileklerimle .
Ula GKN kardeşim benim o kadar beraberdik![]()
kulağını harbi ile mi deldilerkine acaip delik![]()
Hayırlı olsun, keyifli ve kazasız sürüşler