hayırlı olsun crazyboyone :)

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Ooo selçuk hayırlı olsun yeni gördüm:rendeer: Kazasız belasız ..
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
güle güle kullanman dileğiyle..

Tesekkurler.

hayırlı olsun...güle güle, kazasız belasız inş...

Tesekkur ederım inş...

Ooo selçuk hayırlı olsun yeni gördüm:rendeer: Kazasız belasız ..

SAol abım :rendeer:

Hadi hayırlı olsun selçuk ne zaman ıslatıyoruz :p
:queen: Cumartesı gelırsen ıst ye yersın pastayı :queen::queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
hayırlı olsun selçuk kardeşim walla çok sevindim artık bizi artçı alırsın he :D
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
selçuğum hayırlı uğurlu olsun ...güle glüle güzel ve neşeli günlerde kullanman dileklerimle .
Ula GKN kardeşim benim o kadar beraberdik :)
kulağını harbi ile mi deldilerkine acaip delik :)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Sanırım 125'lik Ehliyetini aldın mı evladım ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst