Evet bu kadar sık topic açıyorsun ama hala Duyurular'a açıp onay mı bekletiyorsun, bravo..
Böylece Selçuk'a da ilk "güle güle kullan"ı ben demiş olayım, iyi günlerde keyif dolu km'ler dilerim..:rendeer:
allah kazasız belasız kulanmak nasıp etsin
hayırlı olsunn kazasısz belasız surersın inş![]()
uy selçukçum Allah gülegüle binmek nasip etsin, kazasız belasız insallah.
kırmızıda yakıyor hani =)
Selçuk güle güle kullan kardeşim... :rendeer:
Tesekkurler orayada gelırızhadi hayırlı olsun bekleriz caddebostana muahbbete hemen reklamımı yapıyımde heheh tekerin duz bassın daha iyilerine bin inş
selcuk hayırlı olsun kardeşim bundan snr heryere bekliyoruz seni:wiinkk:
Hayırlı ugurlu olsun bsikletten terfi ettin bundan da daha iyilerine terfi edersin inşş![]()
selçuğum hayırlı olsun.ıslatma ne zaman?
Hayırlı Olsun KAZASIZ BELASIZ CEZASIZ SÜRÜŞLER DİELĞİYLE...
kırızı yakıyo tabi, kızları atıcak arkasında gezdiricek motoruyla kardeşim:P
haftaya tophane söylentileri var, çok gizli tutuluyorumş:P
hayırlı olsun Selçuk abimm kazasız belasız kullan .. :rendeer:
en sonunda :rendeer:
güle güle kullan selçuk kardeşim:cat:
selçuğum tosunum tekrar hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin :rendeer:
Selocannn kardeşim hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin inşallah :rendeer:
Selçuk çok sevindim senin adına hayırlı olsun kazasız belasız kullanasın.
selcugum .. hayırlı ugurlu olsun kardeşim... biliyosun seni nek adar sevdigimizi ..
artık heryee bekliyoruz seni. haftaya maldivlere kaçıyoruz .... topak açınca katılım listesine tıkla ... unutma ((((((((((((![]()
hayırlı uğurlu olsun selçuk cum.Allah kaza bela vermesin.ehliyetde almıştırsın umarım bu arada....:cat:
Gule gule kullan kardesim. :rendeer:
Allah kaza bela musibetleri cumlemizden esirgesin.
Amin.
Selcuk kardesim, motorun hayirli ugurlu olsun. Keyifli surusler muhabbetler geziler dilerim.
selçuk hayırlı olsun bakalım bir tur verirsin artık cönaveri![]()
uLan Gkn Mahalle karısı gibisin her haber sende bune Lan ?
Selçuk kardeşim, güle güle kullan. Kırmızı iyi gitmiş. Tekerin dümdüz bassın, amin..
vayyyyyyyy ulen selçuk dedin dedin aldın allah 1000 liklere nasip etsin
Hayırlı olsun güle güle kullan![]()
Hayırlı uğurlu olsun Selçuk'cum. Kazasız belasız kullan.... :rendeer:
tekrar hayırlı olsun selçuk kardeşim