hayırlı olsun crazyboyone :)

Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Selocannn kardeşim hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin inşallah :rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Öcelıkle gkn abıme tesekkkur ederım senı sevıyorum abı :rendeer:


Evet bu kadar sık topic açıyorsun ama hala Duyurular'a açıp onay mı bekletiyorsun, bravo..:p

Böylece Selçuk'a da ilk "güle güle kullan"ı ben demiş olayım, iyi günlerde keyif dolu km'ler dilerim..:rendeer:

Tesekkur ederım abı ınsallah hep bırlıkte bol km yaparız.

allah kazasız belasız kulanmak nasıp etsin

Tesekkur ederım halıs abı :rendeer:

hayırlı olsunn kazasısz belasız surersın inş :)

Tesekkurler :rendeer:
uy selçukçum Allah gülegüle binmek nasip etsin, kazasız belasız insallah.

kırmızıda yakıyor hani =)

Tesekkkurler kırmızı bana cok yakısıyor :queen:

Selçuk güle güle kullan kardeşim... :rendeer:

Saol umıt abı tesekkur ederım:rendeer:

hadi hayırlı olsun bekleriz caddebostana muahbbete hemen reklamımı yapıyımde heheh tekerin duz bassın daha iyilerine bin inş
Tesekkurler orayada gelırız :p


selcuk hayırlı olsun kardeşim bundan snr heryere bekliyoruz seni:wiinkk:

İnşallah abım hep bırlıkte :mrgreen:

Hayırlı ugurlu olsun bsikletten terfi ettin bundan da daha iyilerine terfi edersin inşş :)

İnşallah Seneye gelsın başkası :p


selçuğum hayırlı olsun.ıslatma ne zaman?

Saol abım :rendeer:
Vallaha tophane varmış oyle duydum . PastaXcaylar Gelenlerdenmıs :queen:

Hayırlı Olsun KAZASIZ BELASIZ CEZASIZ SÜRÜŞLER DİELĞİYLE...

Tsekkurler .

kırızı yakıyo tabi, kızları atıcak arkasında gezdiricek motoruyla kardeşim:P


haftaya tophane söylentileri var, çok gizli tutuluyorumş:P

Abi benimki görmesin :queen:

İnşallah abım oda olucak :)


hayırlı olsun Selçuk abimm kazasız belasız kullan .. :rendeer:

Saol enescim.

en sonunda :rendeer:

güle güle kullan selçuk kardeşim:cat:

Saol abım en sonunda eet:)

selçuğum tosunum tekrar hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin :rendeer:

eee O zmn Tekrar saol abım :queen:

Selocannn kardeşim hayırlı uğurlu olsun, Allah kaza bela vermesin inşallah :rendeer:

Saol dostum sıra sende artık :)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Selçuk çok sevindim senin adına hayırlı olsun kazasız belasız kullanasın.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
selcugum .. hayırlı ugurlu olsun kardeşim... biliyosun seni nek adar sevdigimizi ..

artık heryee bekliyoruz seni. haftaya maldivlere kaçıyoruz .... topak açınca katılım listesine tıkla ... unutma ((((((((((((:)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Selçuk çok sevindim senin adına hayırlı olsun kazasız belasız kullanasın.

TEsekkur ederım bulent abi :rendeer:

selcugum .. hayırlı ugurlu olsun kardeşim... biliyosun seni nek adar sevdigimizi ..

artık heryee bekliyoruz seni. haftaya maldivlere kaçıyoruz .... topak açınca katılım listesine tıkla ... unutma ((((((((((((:)

Saol cem abim Öncelıkle sızde bılıyorsunuz benım sızı ne kadar sevdıgımı :) :rendeer: İnşallah bundan sonra hep beraber gıderız :)
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı uğurlu olsun selçuk cum.Allah kaza bela vermesin.ehliyetde almıştırsın umarım bu arada....:cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Gule gule kullan kardesim. :rendeer:
Allah kaza bela musibetleri cumlemizden esirgesin.
Amin.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Selcuk kardesim, motorun hayirli ugurlu olsun. Keyifli surusler muhabbetler geziler dilerim.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
hayırlı uğurlu olsun selçuk cum.Allah kaza bela vermesin.ehliyetde almıştırsın umarım bu arada....:cat:


Saol abı tesekkur ederım :rendeer:

Gule gule kullan kardesim. :rendeer:
Allah kaza bela musibetleri cumlemizden esirgesin.
Amin.

Saol erhan abım Amin:) :rendeer:

Selcuk kardesim, motorun hayirli ugurlu olsun. Keyifli surusler muhabbetler geziler dilerim.


İnşallah abi hep bırlıkte keyıflı ne guzel olur :)
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Selçuk kardeşim, güle güle kullan. Kırmızı iyi gitmiş. Tekerin dümdüz bassın, amin..
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
vayyyyyyyy ulen selçuk dedin dedin aldın allah 1000 liklere nasip etsin
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
selçuk hayırlı olsun bakalım bir tur verirsin artık cönaveri :p

Saol abı tesekkur ederım :) verırım verırı sen yeterkı ıste :rendeer:

uLan Gkn Mahalle karısı gibisin her haber sende bune Lan ?

Sedat abi insan hayırlı olsun der tmm 636 almadık ama :mrgreen: :salut:

Selçuk kardeşim, güle güle kullan. Kırmızı iyi gitmiş. Tekerin dümdüz bassın, amin..

Saol abım tesekkur ederım . Insallah duz basar :rendeer:

vayyyyyyyy ulen selçuk dedin dedin aldın allah 1000 liklere nasip etsin

Amin abım amın sanada ALLAH inşşalah bi 600 luk nasıp etsın .
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı uğurlu olsun Selçuk'cum. Kazasız belasız kullan.... :rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst