Geçmiş olsun arkadaşım ALLAH acil şifalar versin
:cat:
pekiolur görüşelim cnm![]()
Selçuk bulurum seni ben sonraKusura bakma Alper abı ama sıramı sana veremem . Senden once daha 42 kişi sırada![]()
Yönetimden rica edıyorum boyle sapıkları sıteden atsınlar :farao:![]()
çok saol bora abimalicim çok geçmiş olsun kardeş.
saol dostumGeçmiş olsun arkadaşım ALLAH acil şifalar versin
:cat:
yok ne alınacamla bişeyi yokbelki aklı başına gelir
geçmiş olsun deyip durmayin şuna
tequ: şakalarıma alınmıyosun dimi abicim :rendeer:
Bu dünyada cehennemi yaşadım vallaOfff o kol ne öyle resmen canlı canlı yanmışsın be morukale:
Geçmiş olsun ihmal etmessin artık korumaları...
25 kere saol biladergeçmiş olsun :rendeer:
25252525252525
inşallahUcuz atlatmışsın çok geçmiş olsun kısa zamanda toparlanırsın umarım.
yok kedi sninkini görmüş yara sanmışdahala ölmedimi =)))
geçmiş olsun lan kedi şeyini gördümü oldu yoksa =)
çok saolbaşlıktan aptal olduğum için bişey anlayamadım ama motorla kaza sanırım
klima suyu kaydırır tabi
çok geçmiş olsun
klima suyu hayatı kaydırır yeni duvar yazımı![]()
Sedat çıkardı onu ben çöp kamyonunun geride bıraktığı sıvı gibi birşeyden bahsettimKlima suyu oldugunu nerden anladın MALI ?
düşe kalka öğrenecez abiarkadaşım virajda teker yaparsan düşersin sonra kabahati klima suyunda bulma
geçmiş olsun...![]()
geçmiş olsun tequ allah beterinden saklasın
Heee şimdik anladım dünkü muabbetin kime ait olduğunu
Geçmiş olsunn ...
Benden söylemesi arkandana tıp tutuyolar yok klima suyu , yok kuş bişieyi
Tekrardan geçmiş olsun...
Adamlar karaktersiz arkadaşHadi userlara lafım yok fırlama hepsi..Mod da var ortamda arkadaşım kontrolü eline alsana..Ne konuşturuyosun milletin arkasından
Çok saol![]()
Ya ne oktanı bırak allasen100 oktan modluğu kalmadı ya ondan kimse dinlemedi
hatta o daha bi dalga geçti senle...
Ayyy hiçbişeyi ağzımda tutamıorum söylüyorum:cherry::mrgreen:
Saolasın kardeşim cemil cümlemizetegu geçmiş olsun kardeşim allah bidaha kaza bella göstermesin![]()
Geçmiş olsun..O kadar kıpır kıpır olursan olacağı bu. Zaten nasıl yaşıyosun bilmiyorum yani.. :mrgreen: