Tequ Ufak Bir Kaza Yaptı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
yok sana sarmak çok güzel oluyo :p geyik seni seviyor :p ya sen geyiği servmiyor musun ?:p
Ya valla bu geyik işi çok güzel oluyomuş ben neden daha önce yapmamışsın :silent::mrgreen:
Aha küçük Tequ :p
e tabi kedi biraz hantal ve buyuk hacimli olunca .... de buyuk oluyor :mrgreen:

Erhan farz oldu yengeyi bazı mevzulara uyandırmak..Sanal imam.. Yüzyüze edecek laf bulamıyorsun sanala gelince susmuyorsun maşallah :p
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
281
yuh artık baya aşmış yha bu topic kırmısı yasılı abilerim lütfen tikkat:queen::queen:ben bugün bunu banlatjan tequ kaffaa taktım:queen:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Aha küçük Tequ :p


Erhan farz oldu yengeyi bazı mevzulara uyandırmak..Sanal imam.. Yüzyüze edecek laf bulamıyorsun sanala gelince susmuyorsun maşallah :p

hayırdır altta kalmak bunyene ters tabi hazır seni kıstırmısken canını cıkartana kadar devam :queen::queen::queen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
bence sağa sola dil çıkarırken düşmüştür o , ehueheuheheuhueuehe :)

qeçmiş olsun...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
hayırdır altta kalmak bunyene ters tabi hazır seni kıstırmısken canını cıkartana kadar devam :queen::queen::queen:
bak sonra ağlama çökünce ama :p
Çok geçmiş olsun tequ :rendeer:
saol kardeşim
bence sağa sola dil çıkarırken düşmüştür o , ehueheuheheuhueuehe :)

qeçmiş olsun...

Sen ne komik şeysin öle :p Saol iyi dileklerin için :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst