Tequ Ufak Bir Kaza Yaptı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Offf o kol ne öyle resmen canlı canlı yanmışsın be moruk :pale:

Geçmiş olsun ihmal etmessin artık korumaları...
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Ucuz atlatmışsın çok geçmiş olsun kısa zamanda toparlanırsın umarım.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlıktan aptal olduğum için bişey anlayamadım ama motorla kaza sanırım
klima suyu kaydırır tabi
çok geçmiş olsun
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
olur görüşelim cnm :p
peki :)
Kusura bakma Alper abı ama sıramı sana veremem . Senden once daha 42 kişi sırada :p



Yönetimden rica edıyorum boyle sapıkları sıteden atsınlar :farao: :p
Selçuk bulurum seni ben sonra :p
malicim çok geçmiş olsun kardeş.
çok saol bora abi
Geçmiş olsun arkadaşım ALLAH acil şifalar versin
:cat:
saol dostum
la bişeyi yok :p belki aklı başına gelir :p geçmiş olsun deyip durmayin şuna:p







tequ: şakalarıma alınmıyosun dimi abicim :rendeer:
yok ne alınacam :p Banlanan sensin sen alınma :p
Offf o kol ne öyle resmen canlı canlı yanmışsın be moruk :pale:

Geçmiş olsun ihmal etmessin artık korumaları...
Bu dünyada cehennemi yaşadım valla :p
geçmiş olsun :rendeer:

25252525252525
25 kere saol bilader :p
Ucuz atlatmışsın çok geçmiş olsun kısa zamanda toparlanırsın umarım.
inşallah
dahala ölmedimi =)))


geçmiş olsun lan kedi şeyini gördümü oldu yoksa =)
yok kedi sninkini görmüş yara sanmış :p :p
başlıktan aptal olduğum için bişey anlayamadım ama motorla kaza sanırım
klima suyu kaydırır tabi
çok geçmiş olsun
çok saol :)
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
arkadaşım virajda teker yaparsan düşersin sonra kabahati klima suyunda bulma:p

geçmiş olsun...:)
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Heee şimdik anladım dünkü muabbetin kime ait olduğunu:)
Geçmiş olsunn ...
Benden söylemesi arkandana tıp tutuyolar yok klima suyu , yok kuş bişieyi:)
Tekrardan geçmiş olsun...
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Heee şimdik anladım dünkü muabbetin kime ait olduğunu:)
Geçmiş olsunn ...
Benden söylemesi arkandana tıp tutuyolar yok klima suyu , yok kuş bişieyi:)
Tekrardan geçmiş olsun...

Adamlar karaktersiz arkadaş :p Hadi userlara lafım yok fırlama hepsi..Mod da var ortamda arkadaşım kontrolü eline alsana..Ne konuşturuyosun milletin arkasından :p
Çok saol:)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Adamlar karaktersiz arkadaş :p Hadi userlara lafım yok fırlama hepsi..Mod da var ortamda arkadaşım kontrolü eline alsana..Ne konuşturuyosun milletin arkasından :p
Çok saol:)

100 oktan modluğu kalmadı ya ondan kimse dinlemedi
hatta o daha bi dalga geçti senle...
Ayyy hiçbişeyi ağzımda tutamıorum söylüyorum:cherry::mrgreen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Geçmiş olsun.. :p O kadar kıpır kıpır olursan olacağı bu. Zaten nasıl yaşıyosun bilmiyorum yani.. :mrgreen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
100 oktan modluğu kalmadı ya ondan kimse dinlemedi
hatta o daha bi dalga geçti senle...
Ayyy hiçbişeyi ağzımda tutamıorum söylüyorum:cherry::mrgreen:
Ya ne oktanı bırak allasen :p Bildiğin çakma adam :p Fason :p
tegu geçmiş olsun kardeşim allah bidaha kaza bella göstermesin :)
Saolasın kardeşim cemil cümlemize
Geçmiş olsun.. :p O kadar kıpır kıpır olursan olacağı bu. Zaten nasıl yaşıyosun bilmiyorum yani.. :mrgreen:

Azrail hep geliyodu atlatıyordum.Bu sefer strateji belirlemiş şelepsiz :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst