[Kütahya - MT]

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Hafta sonu gezi bana da uyar.Zaten 1 aydır tam gaz devam gezilere.

:bounce: Şöleeeee bi inceledim, araştırdım, baktım, gördüm ve şaşırdım.
Hayati Abi hayırdır inşallah, sen bir tane gezi gelip sezonu kapatıyordun,
bu sene maaşallahın var. Tü tü tü tü tü aman nazar değmesin.:mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
:bounce: Şöleeeee bi inceledim, araştırdım, baktım, gördüm ve şaşırdım.
Hayati Abi hayırdır inşallah, sen bir tane gezi gelip sezonu kapatıyordun,
bu sene maaşallahın var. Tü tü tü tü tü aman nazar değmesin.:mrgreen:
Metin'cim istihkak genleşmesi oldu bu sene:p
Daha Ilıca gezisi fotoları yolda.:mrgreen:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi hazır istikhak genişlemesi varken bunu değerlendirelim hatta abartıp kamplı bişeyle mi yapsak ki
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
hayda kamp mı cumadan getirtmeyin adamı kütahyaya, gelirim walla :p

MT-Ankaradan selamlar:queen:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
MT-Ankara mı?? satışa mı geldik şimdi yahu:):) ya ben yarın ankarya gidiyorum yoksa bu seferki kampa gelmeyi çok istiyodum...Neyse sağlık olsun bir dahakine gelicem
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Daha belli değil son anda belli olacak.
Bende Bi İzmir'e gidip gelme durumum var.
Haberleşiveriz. :cat:
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
Çay elinden öteye giderim yali yali...














ooo abim foruma gelmişsin. hoşgeldin.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
Ben ankara yolcusuyum az sonra yola çıkıcam... Ankaradan bişi isteyen varmı?? Ankara-MT yi toplayım geliyim mi? Onlara güzel bir ağırlama örneği gösterelim ha?? :D Haftasonu iyi eğlenceler... Görüşmek üzere
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
abi bende baya bi foto var ama bizim bi planımız vardı herkes bi cd yapıp dağıtacaktı başka türlü yeterince paylaşım yapamayız heralde yaa :)



ayrıca artvin cok güzel yaaa cennet gibi ben yıllardır bütün akdenizi gezdim ama bi tatil planlayan arkadaş varsa kesinlikle akdeniz e değil planlarınızı kuzeye kaydırın bence herkesin rizenin doğusunu görmesi gereiyo kampta özgür abinin anlattıkları kesinlikle doğruymus...




:)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
387
beyler ben kamp diyorum bu akşamdan gidelim gelecekler alpe bi hbr versin hadi organize olalım
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
organizasyonlar hep eksik oluyo.netten program ve haberleşemiyoruz arkadaşlar.
eger herkese uygun ise tabii bu bir öneridir.:
hafta sonu yapacagımız gezileri en son cuma günü netleştirelim.
-rotamızı
-çıkış saatini
-çıkış yeri gibi netten liste yapalım.
eger bunları yapabilirsek hem katılımı çogaltmış oluruz hem de yola çıkmadan önceki karışıklıkların önüne geçmiş oluruz.

hem bide uygun ise yol hali, hayati abi bize kaza anında ilkyardım neler yapabiliriz, bununla ilğili uygun bi kafede toplansak bize bu konu hakkında bilği verebilir misin abi?
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
En başta herkese iyi haftalar diliyorum. :rendeer:

organizasyonlar hep eksik oluyo.netten program ve haberleşemiyoruz arkadaşlar.
eger herkese uygun ise tabii bu bir öneridir.:
hafta sonu yapacagımız gezileri en son cuma günü netleştirelim.
-rotamızı
-çıkış saatini
-çıkış yeri gibi netten liste yapalım.
eger bunları yapabilirsek hem katılımı çogaltmış oluruz hem de yola çıkmadan önceki karışıklıkların önüne geçmiş oluruz.

hem bide uygun ise yol hali, hayati abi bize kaza anında ilkyardım neler yapabiliriz, bununla ilğili uygun bi kafede toplansak bize bu konu hakkında bilği verebilir misin abi?

Birde Alp daha önceki gezilerimizdeki hareket ve yol kurallarına uyulmuyor
herkes bildiği gibi gidiyor ve hiç hoş olmayan görüntüler ortaya çıkıyor.
Bunlarıda arkadaşlarla paylaşmak , öğretmek gerekiyo ve tabi öğrenmek
istemeyenlerin de kulaklarına sokmak gerekiyo. :bounce:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
metin abi, evet düzensiz gidiyoruz.hem kendimizi hemde trafiği tehlikeye atıyoruz hemde görüntü olarak çirkin bi sıra oluyor.bi daha ki gezimizde bu kuralları arkadaşlarımıza anlatalım abi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst