- Katılım
- 2 Eyl 2006
- Mesajlar
- 869
Hafta sonu gezi bana da uyar.Zaten 1 aydır tam gaz devam gezilere.
:bounce: Şöleeeee bi inceledim, araştırdım, baktım, gördüm ve şaşırdım.
Hayati Abi hayırdır inşallah, sen bir tane gezi gelip sezonu kapatıyordun,
bu sene maaşallahın var. Tü tü tü tü tü aman nazar değmesin.:mrgreen:



