herkese iyi akşamlar.. emok güzel geçmiş, katılmak lazımdıçok da güzel fotolar almışsınız teşekkürler paylaştığınız için (amorti gibi
) yarışları kaybetmenize de üzüldüm..
emrah mont yeni mi bu arada parlıyo![]()
korumalı ekipman kullanan Kütahyalı motorcu sayısı heryerde olduğu gibi burda da bi avuç insanı geçmez.O konuda pek iddalı değiliz zatenr:
![]()
Alp neler duyuyorum öyle:queen::queen:.
Gezilerin artçısız kader ortağıydık haniii. Abi tek ben yalnız kalıyorum galiba. Artçı bulana kadar gezilerde yokum arkadaşlar ben.:salut::salut:
Tek tabanca yollardayım artık::gleam::
Hatta motoruda satıyorum(bilginize):
http://www.sahibinden.com/tertemiz_bakimli_aksesuarli_kacirilmayacaWQQaXQQ9524412WQQpXQQdisplayitem
artçı bulmak gerçekten zorlaştı emrah :salut: bende aynı dertten muzdalifim:salut: kader utansın bizi yalnız bırakanlar utansın dostum:farao: :mrgreen::mrgreen:
www.guzel_artci_kizlar.com dan bi tane sipariş verdim benpuha ha haha:mrgreen:
arkadaşalar merhaba resim yükleyeceğim ama henüz çözemedim mevzuuemok güzel bifestivaldi yani biz eglendik. resimleri umarım atabilirim yeni edindiğim dostlarıma kucak dolusu sevgiler kemal

