[Kütahya - MT]

Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
abi gittikte hiç hoşuma gitmedi.dogallığını kaybetmiş tamamen turistlik biyer.deniz felan çok kirli idi.
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
herkese iyi akşamlar.. emok güzel geçmiş, katılmak lazımdı :) çok da güzel fotolar almışsınız teşekkürler paylaştığınız için (amorti gibi :D) yarışları kaybetmenize de üzüldüm..
emrah mont yeni mi bu arada parlıyo :)
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
herkese iyi akşamlar.. emok güzel geçmiş, katılmak lazımdı :) çok da güzel fotolar almışsınız teşekkürler paylaştığınız için (amorti gibi :D) yarışları kaybetmenize de üzüldüm..
emrah mont yeni mi bu arada parlıyo :)

Keşke sende gelebilsydin.Sormaya ailemizin sitesi mezzono dan aldım montu çaktırma:wiinkk::wiinkk:
Bi daha sanal alemden alışveriş mi tööööbbbbeeeee:pr:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
kütahyalılar nasılsınız :cherry:

valla bak yollarda sizi örnek gösteriyorum haberiniz olsun :) kask mont dizlik eldiven full :) gören kesin kütahyalı motorcuları benim gibi sanıyodur :) yüzümü kara çıkarmayın hee :queen:

s669ks0.jpg
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
korumalı ekipman kullanan Kütahyalı motorcu sayısı heryerde olduğu gibi burda da bi avuç insanı geçmez.O konuda pek iddalı değiliz zaten :pr: :):)
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Pazar günü biraz geç te olsa motorcu Sarı Memet in oraya çay içmeye gittik.Dönüşte Ilıca da (canınız özenmesin):) bi güzel güveç yedik.O sıra Alp le karşılaştık.Bi arkadaşı ile gldiğini söyledi.Ama nasıl bi arkadaş göremedik.Hayırlı işler Alp:p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
korumalı ekipman kullanan Kütahyalı motorcu sayısı heryerde olduğu gibi burda da bi avuç insanı geçmez.O konuda pek iddalı değiliz zaten :pr: :):)

valla adamlar kask takmamız için ceza bile kesiyorlar ama nafile :pr: beni dün polis çevirdi. benden önce de bir sürü scooter filan vardı hepsi ekip arabasının camındaydı :p benim ruhsata baktı sorgulama yaptı "tamam sen gidebilirsin kardeşim hayırlı yolculuklar dedi" bende hafif hafif sıka sıka gitim :)

Alp neler duyuyorum öyle:queen::queen:.
Gezilerin artçısız kader ortağıydık haniii. Abi tek ben yalnız kalıyorum galiba. Artçı bulana kadar gezilerde yokum arkadaşlar ben.:salut::salut:

Tek tabanca yollardayım artık::gleam::

Hatta motoruda satıyorum(bilginize):

http://www.sahibinden.com/tertemiz_bakimli_aksesuarli_kacirilmayacaWQQaXQQ9524412WQQpXQQdisplayitem

artçı bulmak gerçekten zorlaştı emrah :salut: bende aynı dertten muzdalifim:salut: kader utansın bizi yalnız bırakanlar utansın dostum:farao: :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
402
artçı bulmak gerçekten zorlaştı emrah :salut: bende aynı dertten muzdalifim:salut: kader utansın bizi yalnız bırakanlar utansın dostum:farao: :mrgreen::mrgreen:


Ücretsiz Artçı!:queen: İstediğiniz güzergahta,istediğiniz sürede İtinayla Artçılık yapılır:mrgreen: Emrah sen bari söyleme bunu ya!! :pale:
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
9
arkadaşalar merhaba resim yükleyeceğim ama henüz çözemedim mevzuu:) emok güzel bifestivaldi yani biz eglendik. resimleri umarım atabilirim yeni edindiğim dostlarıma kucak dolusu sevgiler kemal
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
arkadaşalar merhaba resim yükleyeceğim ama henüz çözemedim mevzuu:) emok güzel bifestivaldi yani biz eglendik. resimleri umarım atabilirim yeni edindiğim dostlarıma kucak dolusu sevgiler kemal

Bak seenn kimleri görüyorum burda.Motor alemine hepten girmeye başladın artık.Hoşgeldin diyelim:rendeer::rendeer:
 
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
eee kemal tabi yatak bulacagız derken baya bi gezdik.tabi işin içine benim üstün motor hakiimiyetimde olunca:p:mrgreen:
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
9
yaa onu bunu bırakında ben mnası yuklıycem resımlerı yaw:)



DENEME:)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2005
Mesajlar
1,699
www.imageshack.us var oraya gir
sonra
gözat tan bilgisayaradaki resmi bul ayarı 640*480 yap
host it e bas
çıkan sayfadaki yazıyı mesajına kopyala

hotlink for forums 1 yazan yazıdaki


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst