bugün beni güldüren zavallı

Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bugün şirinevleri kocasinana bağlayan yeni yolda (soğanlı köprüsüne gelirken kocasinan karakolu önünde) motorumla yavaş yavaş giderken birden yanımdan pır diye siyah bi cbf150 geçti sırtında askeri kamuflaj bi sırt çantası vardı saçı uzundu ve açık renk çene açılır bi kaskı vardı montu yoktu beni solladı abuk sabuk hareketler yapmaya başladı önündeki münibüsü solla sollayamadı öyle bi yalpa yaptıki az daha hava atayım derken düşecekti zor topladı ucuz yırttı ilerde trafik olmasa yanına gidip akli dengesi yerindemi diye soracaktım kafamı daha da bozsaydı ona yine bi innova hüsranı yaşatırdım cbf ini satanlar arasına girerdi:mrgreen: eğer bu arkadaş bu sitedeyse bunu iyi okusun az daha b.k yoluna düşecek bir adamı arkadan seyrettirmekten zevkmi alıyor acaba
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
öyleleri çok ışıklarda durup aragazı veren ler de var hadi yarışalım dercesine alah akıl fikir versin ne deyim:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öyleleri çok ışıklarda durup aragazı veren ler de var hadi yarışalım dercesine alah akıl fikir versin ne deyim:p

banada
banada
banada
:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
47
Katılıyorum

öyleleri çok ışıklarda durup aragazı veren ler de var hadi yarışalım dercesine alah akıl fikir versin ne deyim:p

Aynı şeyler trafikte benimde başıma geliyor . Bir tarafını yırtsa 120Km yapacak Chopper motorumla yarışmak isteyip yanıma gelip ara gazı veren spor motor veya benzeri motor kullanan sürücüleri anlamıyorum . Aslında yanına yanaştığında in güreşelim diyeceksin . ( Noluyor diye düşünsünler . ) :cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Ara sıra ben de ışıklarda aragazı veriyorum, sonra ağır ağır kalkıyorum :mrgreen:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Motorcuların birbirine hava basması çok saçma geliyor. Ben diğer motorcu arkadaşlarla yanyana gelince içimde bir kardeşlik hissi doğuyor, başka birşey değil..
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Motorcuların birbirine hava basması çok saçma geliyor. Ben diğer motorcu arkadaşlarla yanyana gelince içimde bir kardeşlik hissi doğuyor, başka birşey değil..

evet bende de öyle oluyo.sanki kardeşimi görmüş gibi oluyorum:cat:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
aynen benim motorum yok da bisikletle ışıklarda falan durduğumda motorlar ve bisikletler bir tarafa toplanıyo süper bişey konuşmuyoruz ama gene de beraber oluyoruz:mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
133
motor tutukusu bu ıste,, bende arabayla ışıklarda bı motorcu arkadas gorunce bazen bı kafa selamı bazende bı gulucukle motor tutkunu oldugumu hıssettırıyorum ama cogu zaman yanasmıyorum rahatsız olmasın konsantresı bozulmasın veya yanlıs anlamasın dıye,,,
 
Katılım
13 Tem 2008
Mesajlar
446
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki ya sana dik dik bakarak ara gazı veren 1998 doğan görünümlü 1991 şahinlere ne demeli hele bi de farklı bi egsoz taktırıp sana bakıp pis pis sırıtarak aragaz vermeleri ?
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
war öle dangalaklar trafikde demek ki hep bana denk gelmiyormuş:cat:
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
98
çok ahlaklı motorcularda var.bir gün ışıklarda durdum yanıma eski model bi ss geldi.selamlaştık.yeşil yandı usul usul kalktık beni biraz geçti devam etti.sonra gazladı gitti.
 
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
14
Motorcuların birbirine hava basması çok saçma geliyor. Ben diğer motorcu arkadaşlarla yanyana gelince içimde bir kardeşlik hissi doğuyor, başka birşey değil..

Sanal ortamda herkes kardeş, birbirine saygılı, yardımcı olmak için çaba sarf ediyor. Gerçek ortamda yok öyle bir şey herkes birbiren hava atmak için yarışıyor. TEM'de veya ormanlık bir alanda motosikletiniz arızalansın bakalım kaç kişi durup yardım ediyor. Başınıza gelince anlarsınız kardeşliği ... gibi kalırsınız.
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
evet bu şahinleri toptan itilaf etmek lazımkuş gribi gibi bişey var bunlarda:queen:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
motosiklet kullanmaya başladığımda, aslında skuter kullanmaya başladığımda, çorludan istanbula gitmek için çıktım yola..altımda kıpır kıpır bir dylan! (ilk motorum) sefaköye geldim,arkadaşımı aramak için sağa çektim..aldım elime telefonu, aradım arkadaşımı..biraz zaman geçtikten sonra önce bir kurye selam verdi, ardından bir tanesi gelip durdu önümde ve sorun olup olmadığını sordu..işte o zaman ikiteker üzerinde olmanın birbirlerini hiç tanımayan şehirli insanların birbirlerine teklifsizce nasıl yaklaştıklarını,arkadaş olabildiklerini gördüm.işte dedim ikiteker üzerinde olmanın imtiyazı! böyle bir şeyin dört tekerliler arasında vuku bulması çok güçtür..tabi arabanız çok özel bir araç falan değilse,örneğin tosbalar gibi...bu nedenle ikitekerin kıymetini bilelim derim..
 
Katılım
4 Haz 2008
Mesajlar
70
bugün şirinevleri kocasinana bağlayan yeni yolda (soğanlı köprüsüne gelirken kocasinan karakolu önünde) motorumla yavaş yavaş giderken birden yanımdan pır diye siyah bi cbf150 geçti sırtında askeri kamuflaj bi sırt çantası vardı saçı uzundu ve açık renk çene açılır bi kaskı vardı montu yoktu beni solladı abuk sabuk hareketler yapmaya başladı önündeki münibüsü solla sollayamadı öyle bi yalpa yaptıki az daha hava atayım derken düşecekti zor topladı ucuz yırttı ilerde trafik olmasa yanına gidip akli dengesi yerindemi diye soracaktım kafamı daha da bozsaydı ona yine bi innova hüsranı yaşatırdım cbf ini satanlar arasına girerdi:mrgreen: eğer bu arkadaş bu sitedeyse bunu iyi okusun az daha b.k yoluna düşecek bir adamı arkadan seyrettirmekten zevkmi alıyor acaba

Sen az bile yazmışsın o bahsettiğin şahsı ben sürekli e-5 de görüyorum ve sen dikkat etmemişsin o hareketleri yaparken aynı zamanda da önündeki dvdplayerden film izliyor.

Defalarca rasladım kısmet olmadı resmini çekmek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
61
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunların en komiği bana göre ışıklarda yaklaşıp 103 peugeot kullanan ark varsa yanlış anlamasın istisnalar kaideyi bozmaz.abi herifler bir tip resmen yahuu sıfatı çiziyorum(siyah ispanyol paça,pastel renk gölek darkesim tabi,kahve veya siyah sivri hatta sipsivri,pedallara topuklar konupumuzlar yukarı çekilip boyun içeri sokulur eksoza aradasırada basılır gıcık bir ses slolom çizerek asalak gibi yol alırlar)siz bunları görmediniz herhalde ben yan yana gelince bekliyorum o yol alıyo 1dk sonra ben tintin hareket ediyorum
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
Sen az bile yazmışsın o bahsettiğin şahsı ben sürekli e-5 de görüyorum ve sen dikkat etmemişsin o hareketleri yaparken aynı zamanda da önündeki dvdplayerden film izliyor.

Defalarca rasladım kısmet olmadı resmini çekmek.

dvd he mp3 gormustukte buna sapka cıkarılır.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
orda benim yerinde olup yağ gibi asfaltta b insan kendini nasıl düşürür görmenizi isterdim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst