[Adana - MT]

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
1.ayımı doldurdum eczanede. marmok öncesi bırakmıştım PizzaPizza yı. Artık işleten modunda değil sahibi modunda takılıyorum orda :p


vaaaaaaaaayyyy yakışır patron oldun hıı:ptamam işte olmadıysan bile şimdik kesin burjuva yada kommradör olursun:p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
1.ayımı doldurdum eczanede. marmok öncesi bırakmıştım PizzaPizza yı. Artık işleten modunda değil sahibi modunda takılıyorum orda :p

nasıl patronsun olm geçen gittim 1 aydan fasla oldu seni tanımıolar...

sonra senin eski halin gibi biri çıktı elinde telsiz ...

o arkadaşı işten çıkardık dedi :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaşlar, çarşamba günü akşam saat 19:30 geleneksel bici toplantımızı yine yapacaz :wiinkk:, ancak test etmiş olduğum ve seçeneklerin daha fazla olduğu yeni yerde yapmayı planlamaktayız(Nargile bile var) :queen:.
Daha önceleri yapmış olduğumu bici toplantının bir önceki göbekteki bicicide, kolcuoğlunun karşısına düşür.
İlgilenen ardaşlarla görüşmek üzere :cat::cat::cat:
Geçerli maziret olmadan katılmayan nankördür :p:p:p
yani gelmemek gibi bir şansımız söz konusu bile deyil hemi:p
annemler burda salmazlar beni :p
şaka bi yana gelemem kusuruma bakmayın abilerim
dayım biraz rahatsız da :pale: oraya gidiyoruz akşamları
PAASSSS :pale:
geçmiş olsun ferda:pale:
bu karar isoyu etkilermi acaba :silent:
kesinlikle:queen:
kör olmak istemem tabi gelecez kambersiz dügün olmaz..gelecez derken berker de gelecek:p
inşallah çamur olmaz cengiz:mrgreen:
bu ne yav,budamı elit işi:queen:
yaw sende bir marmok a gidip geldin havandan geçilmiyo ha pas rest bırak bu burjuva agızlarını :p
:cat:
Saat 5 gibi oradayım, hazır ol. Misis çevresinden dolanarak gelelim ne dersin??
yolda çerezleri bitirmeyin bizede bırakın:)
nasıl patronsun olm geçen gittim 1 aydan fasla oldu seni tanımıolar...

sonra senin eski halin gibi biri çıktı elinde telsiz ...

o arkadaşı işten çıkardık dedi :queen:
:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
nasıl patronsun olm geçen gittim 1 aydan fasla oldu seni tanımıolar...

sonra senin eski halin gibi biri çıktı elinde telsiz ...

o arkadaşı işten çıkardık dedi :queen:
O arkadaş az biraz fırlamadır :p M.ali olarak sorarsan bilmezler.Mehmet ali bey demen gerekiyor :p
vaaaaaaaaayyyy yakışır patron oldun hıı:ptamam işte olmadıysan bile şimdik kesin burjuva yada kommradör olursun:p

Yokyok halkımdan kopamam ben :p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Tekrar hatırltma yapmak gerekirse;
arkadaşlar, çarşamba günü akşam saat 19:30 geleneksel bici toplantımızı yine yapacaz , ancak test etmiş olduğum ve seçeneklerin daha fazla olduğu yeni yerde yapmayı planlamaktayız(Nargile bile var) .
Daha önceleri yapmış olduğumu bici toplantının bir önceki göbekteki bicicide, kolcuoğlunun karşısına düşür.
İlgilenen ardaşlarla görüşmek üzere
Geçerli maziret olmadan katılmayan nankördür
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
Tekrar hatırltma yapmak gerekirse;
dayımın ameliyatından dolayı gelemicemi üzülerek bildiririm (nankör ünvanını almak istemem )
bu arada daycıımm tombul kuşumun amelyatı güsel geçmiş şimdi yoğun bakımda uyanması bekleni yooooo:cherry::cherry:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Tekrar hatırltma yapmak gerekirse;
dayımın ameliyatından dolayı gelemicemi üzülerek bildiririm (nankör ünvanını almak istemem )
bu arada daycıımm tombul kuşumun amelyatı güsel geçmiş şimdi yoğun bakımda uyanması bekleni yooooo:cherry::cherry:

yok yok bacım bu laf sana değildi zaten, ameliyatı iyi geçdiğini söylüyorsun umarım çabuk iyileşir. tekrar geçmiş olsun :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
yok yok bacım bu laf sana değildi zaten, ameliyatı iyi geçdiğini söylüyorsun umarım çabuk iyileşir. tekrar geçmiş olsun :rendeer::rendeer::rendeer:

:) saol abim
ayağa kalkma süresi bir , bir buçık ay normal hayatına 4-5 ayda falan döner anca
ama hiç hayata dönmemesinden iyidir demii :)
çok şükür geçti :)
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
dunku bıc toplantısına hatılamadıgım ıcın kendımı ekısk hıssedıyoruum..ama hafta sonu honda egıtımde olcam ıstanbulda belkı telafı eder ha bıde tıesto konserii:)))) gelmek ısteyen????????
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
geleneksel bici toplantısına gelen arkadaşlara teşekürler, gelmeyen arkdaşları ısrarla haftaya çarşamba günü davet ediyorum :bounce:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlarım merhaba hepinize.buralarda herşey çok güzel.MARMOK rotasını birde ailemle gitmek istedim.önce KEMER,şu anda da ÖLÜDENİZ'deyiz.çok güzel resimler çektim.MARMOK'a giderken fark etmediğimiz birkaç güzellik keşfettik,onları sizlerle paylaşacağım.ancak daha sonra.hepinize sevgilerimle.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arkadaşlarım merhaba hepinize.buralarda herşey çok güzel.MARMOK rotasını birde ailemle gitmek istedim.önce KEMER,şu anda da ÖLÜDENİZ'deyiz.çok güzel resimler çektim.MARMOK'a giderken fark etmediğimiz birkaç güzellik keşfettik,onları sizlerle paylaşacağım.ancak daha sonra.hepinize sevgilerimle.

Çarşamba günü dinlemek için müsaitim :queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
buda cengizimin opsiyonel özelliklerinden sadece biri gürsel abiiii :queen:
latiiiiiiiiiiiiiiiiiiiff:queen::queen::queen::cherry:
dunku bıc toplantısına hatılamadıgım ıcın kendımı ekısk hıssedıyoruum..ama hafta sonu honda egıtımde olcam ıstanbulda belkı telafı eder ha bıde tıesto konserii:)))) gelmek ısteyen????????
yani istanbuldasın ümit.
abi gelseydin ben sana kawa-eğitim + karate-do + olta balıkçılığı püf nopktaları special eğitim verirdim, ama konser isteme abi:queen:
günayyydın milleeettt:rendeer:
tünaydın cengiz:p
arkadaşlarım merhaba hepinize.buralarda herşey çok güzel.MARMOK rotasını birde ailemle gitmek istedim.önce KEMER,şu anda da ÖLÜDENİZ'deyiz.çok güzel resimler çektim.MARMOK'a giderken fark etmediğimiz birkaç güzellik keşfettik,onları sizlerle paylaşacağım.ancak daha sonra.hepinize sevgilerimle.
abi helal olsun bombaların adamısın:mrgreen:. bol resim çekte gidemiyoruz, bari avunalım:)
Çarşamba günü dinlemek için müsaitim :queen::queen::queen:

yani marmok devam muzafferim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst