- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
arkadaşlar, çarşamba günü akşam saat 19:30 geleneksel bici toplantımızı yine yapacaz :wiinkk:, ancak test etmiş olduğum ve seçeneklerin daha fazla olduğu yeni yerde yapmayı planlamaktayız(Nargile bile var) :queen:.
Daha önceleri yapmış olduğumu bici toplantının bir önceki göbekteki bicicide, kolcuoğlunun karşısına düşür.
İlgilenen ardaşlarla görüşmek üzere :cat::cat::cat:
Geçerli maziret olmadan katılmayan nankördür


Daha önceleri yapmış olduğumu bici toplantının bir önceki göbekteki bicicide, kolcuoğlunun karşısına düşür.
İlgilenen ardaşlarla görüşmek üzere :cat::cat::cat:
Geçerli maziret olmadan katılmayan nankördür