[Adana - MT]

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arkadaşlar, çarşamba günü akşam saat 19:30 geleneksel bici toplantımızı yine yapacaz :wiinkk:, ancak test etmiş olduğum ve seçeneklerin daha fazla olduğu yeni yerde yapmayı planlamaktayız(Nargile bile var) :queen:.
Daha önceleri yapmış olduğumu bici toplantının bir önceki göbekteki bicicide, kolcuoğlunun karşısına düşür.
İlgilenen ardaşlarla görüşmek üzere :cat::cat::cat:
Geçerli maziret olmadan katılmayan nankördür :p:p:p
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
insan bi geçmiş olsun der :farao: :farao: :farao:

geçmiş olsun kız zekiye yapacağımız bir şey varmı ??? :rendeer:

dayına selamlar . . .

Çoook haklısın yaw :pale:

annemler burda salmazlar beni :p
şaka bi yana gelemem kusuruma bakmayın abilerim
dayım biraz rahatsız da :pale: oraya gidiyoruz akşamları
PAASSSS :pale:

Bacım geçmiş olsun, kusuruma bakma emi :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
insan bi geçmiş olsun der :farao: :farao: :farao:

geçmiş olsun kız zekiye yapacağımız bir şey varmı ??? :rendeer:

dayına selamlar . . .


sende hiç boşluk bulma kanki hemen gelişine çak emi:p


geçmiş olsun ferda umarım kötü bişey yoktur :rendeer:

arkadaşlar, çarşamba günü akşam saat 19:30 geleneksel bici toplantımızı yine yapacaz :wiinkk:, ancak test etmiş olduğum ve seçeneklerin daha fazla olduğu yeni yerde yapmayı planlamaktayız(Nargile bile var) :queen:.
Daha önceleri yapmış olduğumu bici toplantının bir önceki göbekteki bicicide, kolcuoğlunun karşısına düşür.
İlgilenen ardaşlarla görüşmek üzere :cat::cat::cat:
Geçerli maziret olmadan katılmayan nankördür :p:p:p


kör olmak istemem tabi gelecez kambersiz dügün olmaz..gelecez derken berker de gelecek:p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
bu karar isoyu etkilermi acaba :silent:
yok abi etkilemez gelebilirse gelir :)
insan bi geçmiş olsun der :farao: :farao: :farao:

geçmiş olsun kız zekiye yapacağımız bir şey varmı ??? :rendeer:

dayına selamlar . . .

yok canım benim saol olursa sölerim :rendeer:

Bacım geçmiş olsun, kusuruma bakma emi :rendeer:

ne kusuru abii saolasın :)

geçmiş olsun ferda umarım kötü bişey yoktur :rendeer:

yaa iyimi kötü mü karar vermek zor by pass amelyatı olcak bu kötüü ama kalp krizi geçirmeden teşhis edildi bu da iyi yani amelyattan sağlıklı cıkma ihtimali çok yüksek ama bakaım inş. iyi geçer
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
çerezci Nerelerdesin çarşamba Yine Ceyhan'a Uğra Iyi Oluyor Böyle Biciye Katılalım Zaten Hava Sıcak
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
sende hiç boşluk bulma kanki hemen gelişine çak emi:p

:farao: :farao: :farao: :farao: :farao:
senide kınıyoru cengizim... benim orda söylemek iistediiğimi muzaffer abi annadı neden ortalığı karıştırıosunkiiii ???

ismalim hatırlatta yönetim bize geçtiğinde cengizim adını çıkmaz bir sokağa verelim:p

( askerde cengizi çağıran komutan smileysi ) :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
ne işin var bugün tükanın önünden geçtim göremedim seni hatta uzun zamandır senin motor dükkanın önünde durmuyo ne ayayk hele bir anlet bakalım:p

1.ayımı doldurdum eczanede. marmok öncesi bırakmıştım PizzaPizza yı. Artık işleten modunda değil sahibi modunda takılıyorum orda :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst