- Katılım
- 25 Haz 2008
- Mesajlar
- 9
Öncelikle yeni bir forum üyesinden herkese merhabalar..
Acemi bir sürücü olarak sizlere danışmak istediğim birkaç konu var.Eğer yardımcı olabilirseniz cok sevinirim.
Deneyimim sadece hondanın güvenli sürüş 1 eğitinde kapalı alanda iki gün ile sınırlı
vitesli bir motor yada scooterla başlamak konusunda cok kararsız kaldım.
1) acaba başlangıç için scooter en iyi secenek midir? Zira gözüm hep endurolarda. İleride vitesli motora geçişte cok zorlanır mıyım?
2) eğer önceki sorunun cevabı scooter la başla ise bu iş için beverly 250 nasıl bir seçim olur?
3) Geniş tekerlek çapı gerçekten sürüşte cok şeyi değiştiriyor mu?
Şimdiden çok teşekkürler.
Acemi bir sürücü olarak sizlere danışmak istediğim birkaç konu var.Eğer yardımcı olabilirseniz cok sevinirim.
Deneyimim sadece hondanın güvenli sürüş 1 eğitinde kapalı alanda iki gün ile sınırlı
vitesli bir motor yada scooterla başlamak konusunda cok kararsız kaldım.
1) acaba başlangıç için scooter en iyi secenek midir? Zira gözüm hep endurolarda. İleride vitesli motora geçişte cok zorlanır mıyım?
2) eğer önceki sorunun cevabı scooter la başla ise bu iş için beverly 250 nasıl bir seçim olur?
3) Geniş tekerlek çapı gerçekten sürüşte cok şeyi değiştiriyor mu?
Şimdiden çok teşekkürler.