zaten cok kısa süre içinde titanıma kavuşacağım![]()
bence fazer ikisinide tokatlar![]()
bence fazer ikisinide tokatlar![]()
yıne sıle yolundakı fazer aklına geldı dımıılk once tıtan sonra fazer ve ybr dıyelımmı?
![]()
bence fazer ikisinide tokatlar![]()
r:arkaşlar yalnız ybr tıtan dıyosunuz ama sebebinide söyleyin yani örnek vereyim ben tıtan hastasıyım ve guc olarak ve hız olarak + sağlamlık bakımından altında honda kalitesi ve güvencesi yatıyo ybr den üstün oldugunu düsünüyorum böyle olursa daha ii olur bilgilendirmek amacıyla söyledim
r: