honda cg 125 ve yamaha ybr 125 kıyaslaması

Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
63
arkaşlar titan'cılar ve ybr'ciler buraya bakalım hangi motor iyişmis paylaşalım görelim dedim:D:pr: ben tabikide her zaman titan diyorum zaten cok kısa süre içinde titanıma kavuşacağım :D
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anlaşılan başımızda büyük bir dert var..:pr:
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
63
inşallah arkaşım saol bakalım pazarlıgı felan yaptım ama vaktım yok sımdı onume cıkan ılk fırsatta hemen alıp gelıcem
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
yıne sıle yolundakı fazer aklına geldı dımı:)ılk once tıtan sonra fazer ve ybr dıyelımmı?:)

unutmadımki:pr:

yok abi ben neyin ne olduğunu biliyom tüm fazer'lerin önünde saygıyla eğiliyorum::friends:

sanırım benim içimde her zaman bir ukde olarak kalacak:salut:
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
63
:pr:arkaşlar yalnız ybr tıtan dıyosunuz ama sebebinide söyleyin yani örnek vereyim ben tıtan hastasıyım ve guc olarak ve hız olarak + sağlamlık bakımından altında honda kalitesi ve güvencesi yatıyo ybr den üstün oldugunu düsünüyorum böyle olursa daha ii olur bilgilendirmek amacıyla söyledim:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
:pr:arkaşlar yalnız ybr tıtan dıyosunuz ama sebebinide söyleyin yani örnek vereyim ben tıtan hastasıyım ve guc olarak ve hız olarak + sağlamlık bakımından altında honda kalitesi ve güvencesi yatıyo ybr den üstün oldugunu düsünüyorum böyle olursa daha ii olur bilgilendirmek amacıyla söyledim:pr:

kaç senedir kullanıyorsunuz ve kaç bin km yaptınız titanla?
 
Katılım
19 Haz 2008
Mesajlar
63
4 sene kullandım yaklasık 75689 du sattıgımda 2,el almıstım simdi tekrar alıcam arıyorum işallah titanıma kavusucam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst